Ga naar inhoud

ALARM!


serow

Aanbevolen berichten

ja idd. die heb ik gehad ja. ben wel anderhalf week mijn auto kwijt, kan ook niet meer naar de Guymod meeting.

moet toch een alarm aanschaffen met certificaat! maar zij willen niet meer dan de wettelijke geluid uitlaten komen.

en ik wil er 1 die de HELE straat wakker maakt, dus eigenlijk 2 van die hoorns!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat niet zomaar wat inbouwen, heb er niet direct een antwoord op maar een alarm die je laat inbouwen heeft volgens mij ook communicatie via can bus.

Orgineel is het DEFA wat VW gebruikt als ik mij niet vergis.

Laat je goed voorlichten voor je wat laat inbouwen, stuur desnoods Hartog een mailtje en leg daar je vragen neer.

Krijg je zeker een welgemeend advies en wordt je geen poot uitgedraaid of crappy spul ingebouwd.

Een goede en juiste inbouw met een prima after sales kan je heel veel problemen voorkomen.

 

En Nee, ik heb geen aandelen en woon ook niet om de hoek..............maar er is niets vervelender dan een slecht werkend alarm, dat is die euro's goedkoper ergens anders niet waard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ rolf

ik begrijp precies wat je bedoelt! ik heb het zelf ook gezien met goedkoop alarmen.

ramen die niet meer goed functioneerden, deuren die raar begonnen te doen, auto dat raar begon te doen

 

de 3c's zijn wel elektrische gevoelig! dat weet ik wel inderdaad.

 

ik zal een mail doen.

 

@ martijnd,

zal hij voor mij ook een dubbele hoorn inbouwen ?

ik wil namelijk als hij afgaat heel de straat van wakker wordt!

en wat heeft het gekost?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enkele hoorn is voldoende hoor wordt de straat ook van wakker, tevens weet ik niet of een dubbele hoorn mogelijk is in verband met het certificaat. Indien het wel mag geven twee hoorns niet veel meer herrie als een enkele. Bij gelijkluidende geluidsbronnen is de toename van het geluid slechts 3 dB(A) Verder heb ik het alarm gekoppeld aan mijn E-mail en telefoon zodat ik een berichtje krijg als ie afgaat. Dat is handig omdat je niet altijd direct zicht hebt op de auto. Vaak lijken de alarmen ook op elkaar dus dat is wel zo makkelijk.

Kosten was (3 jaar geleden) iets van 550 euro incl. certificaat voor CANbus 801 klasse 3 dus met hellinghoek.

Nu is er de DVS90 wat deze kost weet ik niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden