Ga naar inhoud
  • 0

verklikker en licht deur doet het niet meer


d-darkness

Vraag

beste passat rijders .

 

sinds kort gebeurt er niks meer als ik de deur open doe..

normaal gaat dan het lampje aan van de dakhemel en als ik de lichten nog aan heb de verklikker.

 

deze doen het niet meer ik heb de zekeringen nagekeken maar blijken goed te zijn....(misschien ene over het hoofd gezien).

 

weet iemand welke zekering dit kan zijn of waar ik verder naar moet gaan zoeken?

 

het gaat over een 3bg 19 tdi van jaar 2000.(115pk).

alvast bedankt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Had precies hetzelfde: binnenverlichting ging aan en direct weer uit, geen instapverlichting onder het portier, geen "lichten aan"-verklikker en geen "deuren open"-symbool op het dashboard meer.

Schijnt inderdaad een Passat probleem te zijn. Ik had hetzelfde en zou mijn slot dit jaar net voor de zomervakantie laten vervangen in Apeldoorn, totdat.... alles het ineens weer deed.

In Apeldoorn kost het vervangen van een (gereviseerd) slot E 50,- (toen tenminste).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Had precies hetzelfde: binnenverlichting ging aan en direct weer uit, geen instapverlichting onder het portier, geen "lichten aan"-verklikker en geen "deuren open"-symbool op het dashboard meer.

Schijnt inderdaad een Passat probleem te zijn. Ik had hetzelfde en zou mijn slot dit jaar net voor de zomervakantie laten vervangen in Apeldoorn, totdat.... alles het ineens weer deed.

In Apeldoorn kost het vervangen van een (gereviseerd) slot E 50,- (toen tenminste).

 

 

bedankt voor het antwoord!!!

is het dat slot wat in de deur zit??

moet die vervangen worden dan??

 

groetjes Roel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

In je slot mechanisme zit een micro switch die de deur open of dicht detecteerd. Hiervan gaan de soldeersels los zitten.

Als je een nieuw slot moet kopen bij de dealer ben je meer den € 100,-- kwijt, exclusief arbeidsloon.

Frank in Apeldoorn vervangt dit slot door een gereviseerde en GOED doorgesoldeerde exemplaar. Kost je een half uurtje en 4-5 tientjes.

Zie mijn vorige reactie voor www van Frank.

 

In deze kb kan je in plaatjes zien wat er aan de hand is. Als je handig bent kan je ook via deze kb viewtopic.php?f=151&t=25079 misschien zelf je deurslot repareren.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Had precies hetzelfde: binnenverlichting ging aan en direct weer uit, geen instapverlichting onder het portier, geen "lichten aan"-verklikker en geen "deuren open"-symbool op het dashboard meer.

Schijnt inderdaad een Passat probleem te zijn. Ik had hetzelfde en zou mijn slot dit jaar net voor de zomervakantie laten vervangen in Apeldoorn, totdat.... alles het ineens weer deed.

In Apeldoorn kost het vervangen van een (gereviseerd) slot E 50,- (toen tenminste).

 

 

bedankt voor het antwoord!!!

is het dat slot wat in de deur zit??

moet die vervangen worden dan??

 

groetjes Roel.

 

Roel, zie het antwoord van Barry_TDI.

Zoiets had ik je ook geantwoord, maar die mail kwam met een foutmelding bij mij terug.

 

Groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Had precies hetzelfde: binnenverlichting ging aan en direct weer uit, geen instapverlichting onder het portier, geen "lichten aan"-verklikker en geen "deuren open"-symbool op het dashboard meer.

Schijnt inderdaad een Passat probleem te zijn. Ik had hetzelfde en zou mijn slot dit jaar net voor de zomervakantie laten vervangen in Apeldoorn, totdat.... alles het ineens weer deed.

In Apeldoorn kost het vervangen van een (gereviseerd) slot E 50,- (toen tenminste).

 

 

bedankt voor het antwoord!!!

is het dat slot wat in de deur zit??

moet die vervangen worden dan??

 

groetjes Roel.

 

Roel, zie het antwoord van Barry_TDI.

Zoiets had ik je ook geantwoord, maar die mail kwam met een foutmelding bij mij terug.

 

Groeten

 

 

ja heb het gezien!!!

bedankt dan ga ik daar eens naar kijken!!

thanks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden