Ga naar inhoud

vraag over mijn luchtrooster lampjes


limo-cruiser..

Aanbevolen berichten

hoi hoi ik heb een vraag. de verlichting in mijn luchtroosters werkt niet. van mijn passat 3b. nu heb ik de 4 lampjes vervangen. maar het werkt nog niet. heb geen spanning op de draden. nu zit er geen aparte zekering voor volgens mij. iemand een idee of er een stekker zit en waar. die naar de 4 lampjes gaan. alvast bedankt voor de info

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Bij de aankoop van mijn 3B uit 2000 vorig jaar deden de lampjes aan de bestuurderskant het niet. Een paar maanden later viel de passagierskant uit. En nu brandt alleen de rechterkant van de middenconsole nog...

 

Ligt dit aan bovengenoemde stekker? Of zijn de lampjes 'op'. Zou ze graag willen vervangen. Hoe haal ik de luchtroosters er uit? En hoe vervang ik deze lampjes? Heeft iemand een bestelnummer van deze lampjes en een prijsindicatie? Heb er waarschijnlijk in totaal 8 nodig...

Link naar reactie
Delen op andere sites

In onze 3BG hebben die lampjes het nooit gedaan. In de 3B wel. Ik heb altijd gedacht dat ze dat bij de 3BG weggelaten hadden Embarassed Maar als ik het goed begrijp moet ik gewoon ff in de rechter a-stijl kijken?

 

 

Bij 3BG van 2004 zijn ze idd weggelaten. Maaarr, jij hebt wel mooie spiegels met knippers en LEDs in de binnenspiegel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden