Ga naar inhoud
  • 0

Airco fan


DuMaNLiYoL

Vraag

Hallo iedereen,

 

Ik heb een Passat 3BG met een bouwjaar van 2005.. Mijn airco fan werkte niet sinds ik mijn auto heb gekocht.. Ik heb een nieuwe airco fan laten plaatsen, maar zit nu met een vraag..

 

Als ik mijn auto start en airco aanzet draait airco fan op hoge stand (je hoort het flink draaien), na het rijden draait hij op lage stand en bij het stoppen (zonder motor uit te zetten) draait hij weer op hoge stand, is dit normaal?

 

Bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Hallo iedereen,

 

Ik heb een Passat 3BG met een bouwjaar van 2005.. Mijn airco fan werkte niet sinds ik mijn auto heb gekocht.. Ik heb een nieuwe airco fan laten plaatsen, maar zit nu met een vraag..

 

Als ik mijn auto start en airco aanzet draait airco fan op hoge stand (je hoort het flink draaien), na het rijden draait hij op lage stand en bij het stoppen (zonder motor uit te zetten) draait hij weer op hoge stand, is dit normaal?

 

Bedankt.

 

Zeker dat het om de airco fan gaat? Want als je rijdt koelt de wind de radiateur waardoor de fan geen hoge stand zal draaien. Maar zodra je stil staat wordt de motor warm en dan gaat de fan op een hoge stand draaien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hallo iedereen,

 

Ik heb een Passat 3BG met een bouwjaar van 2005.. Mijn airco fan werkte niet sinds ik mijn auto heb gekocht.. Ik heb een nieuwe airco fan laten plaatsen, maar zit nu met een vraag..

 

Als ik mijn auto start en airco aanzet draait airco fan op hoge stand (je hoort het flink draaien), na het rijden draait hij op lage stand en bij het stoppen (zonder motor uit te zetten) draait hij weer op hoge stand, is dit normaal?

 

Bedankt.

 

Zeker dat het om de airco fan gaat? Want als je rijdt koelt de wind de radiateur waardoor de fan geen hoge stand zal draaien. Maar zodra je stil staat wordt de motor warm en dan gaat de fan op een hoge stand draaien.

 

Dan klopt het.. Airco fan draait op hoge stand alleen als ik stil sta.. Indien ik weer rij hoor ik geen geluid meer..

 

Heeft het sensor van de airco fan een blauwe of groene kleur? Namelijk zat er groene in, maar dan draaide de airco fan ook als mijn airco niet aan stond.. Is veranderd met een blauw kleurige en die werkt naar behoren..

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden