Ga naar inhoud
  • 0

Oliepomp kapot tijdens reis terug vakantie


Brabus20

Vraag

Mijn oliepomp is kapot gegaan. Dit gebeurde tijdens de reis terug. De auto gaf dit aan, oliedruk stop de motor. De olielampje knipperde en na 10 km stopte auto tussen joegoslavie en kroatie. Vervolgens de auto geduwd naar kroatie en ANWB kwam na 8 uur met een 2012 opel zafira 1.7 cdti. De auto wordt nu ingepland voor transport, ik weet niet wanneer die hier in Nederland aankomt.

 

Nou is mijn vraag. Ik kon de auto daar laten maken voor 1000 euro, maar ik moest dan 7 dagen wachten bij een niet volkswagen dealer. De auto wordt dus hierheen getransporteerd en ik wil hem hier laten maken.

Hoeveel kost zo een reparatie bij de volkswagen dealer? En hoeveel kost zo een oliepomp? kan ik dit zelf vervangen?

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

als ket een 8 klepper is daar heb ik alles nog van liggen

turbo , motorkop , krukas, nokkenas , is misschien voordeliger om de motor te laten reviseren

laat eerst een weten welk type blok er in steekt , maak er desnoods een foto van met de motor afdek kap er af dan zien we het zo

en natuurlijk is jos een uitstekende keuze om je auto te laten maken , en mischien heeft die ook nog een ruil blok liggen , ma verschiet niet van de prijs wat het kost om em te laten repareren

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
als ket een 8 klepper is daar heb ik alles nog van liggen

turbo , motorkop , krukas, nokkenas , is misschien voordeliger om de motor te laten reviseren

laat eerst een weten welk type blok er in steekt , maak er desnoods een foto van met de motor afdek kap er af dan zien we het zo

en natuurlijk is jos een uitstekende keuze om je auto te laten maken , en mischien heeft die ook nog een ruil blok liggen , ma verschiet niet van de prijs wat het kost om em te laten repareren

Mijn ex blok lol :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden