Ga naar inhoud
  • 0

welke premium carkit voor rns510


GravityZ

Vraag

Ik weet het.

dit onderwerp is al tig keer behandeld maar toch zie ik nmog steds geen duidelijkheid dus ik vraag bij deze de experts.

 

ik heb momenteel een rns510(4020 firmware) en een standaard bluetooth carkit met dat aparte touchpanel.

dit zit in een passat 2010 met witte MFA en boord computer tussen de tellers.

ik wil nu de bluetooth upgraden naar premium zodat ik eindelijk mijn iphone4(en toekomstige iphone5) kan bedienen met de rns510.

Het gaat dus om een plug en play upgrade.

 

alles werkt momenteel goed.

ik heb speechcontrol vanaf de button op mijn stuur en vanaf de button op mijn rns510(in het nederlands)

 

ik lees dat de 5K0 modules de opvolger zijn van de 7P6 modules maar op sommige sites wordt dit tegengesproken.

ook lees ik dat sommige modules een parrot 5050+ integratie hebben maar of dit goed is of niet weet ik niet.

 

welke unit kan ik nu het beste nemen zodat de integratie nu maar ook in de toekomst goed werkt?

 

ik zit te denken aan de 5K0035730E of de 7P6035730F(kosten +/- EUR 150,00)

3C8 schijnt ook goed te zijn maar deze zijn duurder(waarom weet ik niet)

graag wat advies

thanks

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

De 7P6...F is nieuwer dan de 5K0... Voor de passat waren er altijd 5N0 nummers t/m de D, echter nu zijn ze weer bij 3C8 nummers. 3C8035730C is de nieuwste voor de Passat.

Echter je moet natuurlijk wel zeker weten dat nieuwere types ook altijd werken met de `oudere` electronica in de auto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb een 5N0 035 730 D in de 3C zitten, met een nokia smartphone... deze kan ook sms'en van de RNS - alleen met Nokia en Samsung niet met iphone (die kan geen extere sim mode aan).

De 5K0 kan geen SMS op de RNS, maar die heeft dan weer bluetooth besturing en MP3 tag weergave van de bluetooth muziekspeler (ipod, iphone enz...) op de RNS

De 3C8 ... B zou ook moeten kunnen werken zoals de 5K0. Van de 3C8... C weet ik het niet...

De 3C8... A heeft ook SMS functie... Misschien kombineert de C wel al die functies...

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Er zit nu een 5N0 035 730 B ( Novero HT2 )in Die werkt prima met mijn HTC touch Dual in ext sim, kan sms lezen in het display ( rood ) kan ze verwijderen, enz, op de RNS kan ik geen sms maken of verzenden, zie hier geen knoppen voor. M`n vrouw dr telefoon doet het er niet op, geen rsap denk ik alleen bleutooth. Wil er dus eentje hebben die de hele lading dekt, voor de toekomst ook de iphone. Ik weet het het is niet makkelijk. Er zat een 3C0 035 729 E in die werkt weer niet met de RNS maar alleen met de touch adapter, maar wel weer met beide telefoon`s met bleutooth. ook geen optie dus. Dus ben opzoek naar iets wat de hele lading dekt.

 

grt Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
de 3c8 heb ik erin zitten.. je kunt smsen met de rns... werkt met mijn htc.. kan mp3 van mijn mijn telefoon afspelen doorspoelen pauzeren en tag weergave... en hij werkt zowel met kleur display als met rood

Wat is het maximale voor een rood display???? die quote van Bereburg zie ik ook wel zitten.

 

grt Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Jan,

 

Ik geloof niet dat er wezenlijke verschillen zijn met de module die je nu hebt.... buiten misschien de sms mogelijkheden.... maar beide werken allen in rsap modus, werken met wit of rood display, geven alle info op RNS en MFA....

 

getz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

En dat is nu het dilemma. Had eerst een 3C0 035 729 E met touch adapter, toe kwam de RNS met de 5N0 035 730 B, maar wil wat meer mogenlijkheden betreft de telefoon toestellen, en probeer uit te vinden met hulp van het forum wat de mogenlijkheden zijn.

 

grt Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden