Ga naar inhoud

Folie/blindering afdoende voor VW Passat?


Passat DSG driver

Aanbevolen berichten

Tint Totaal is ook niet 100%. Drie dagen later zag ik ineens een tweetal luchtbelletjes in mijn achter zijruit. Ben hiervoor langsgeweest en heb het laten repararen. Tot mijn schrik hoorde ik dat ik sowieso 3 dagen na het blinderen terug moest komen :angel:

Dit omdat men de laatste luchtbellen op het achterraam wilde wegwerken. Dat hadden ze wel in het begin mogen zeggen. Dit is dus meer een service-probleem, maar vaktechnisch is het wel goed geblindeerd.

 

Tint Totaal raadde me overigens de 20% en niet de 5% tint aan omdat dat beter zou staan bij m'n auto. Toch heb ik de 5% genomen en daar ben ik echt blij om. Deze 5% filtert echt de zonnelicht voor 95%.

 

Achteraf gezien heel erg blij dat die Sonniboy of Privacy Shades niet te krijgen waren voor een B7-sedan, want dat is alleen maar een half-oplossing. Ook zit je met het aanbrengen, afhalen en opbergen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tint Totaal raadde me overigens de 20% en niet de 5% tint aan omdat dat beter zou staan bij m'n auto. Toch heb ik de 5% genomen en daar ben ik echt blij om. Deze 5% filtert echt de zonnelicht voor 95%.

 

Achteraf gezien heel erg blij dat die Sonniboy of Privacy Shades niet te krijgen waren voor een B7-sedan, want dat is alleen maar een half-oplossing. Ook zit je met het aanbrengen, afhalen en opbergen.

 

en die sonniboys houden ook geen warmte tegen zoals (goede!) folie dat wel doet, want in goede folie zit 'n aluminiumlaagje verwerkt en in die schermpjes niet ;)

 

Ik zou ook nooit minder pakken dan de donkerste tint, zoals ik u toen ook had aanbevolen. Simpelweg omdat ik al zoveel jaren rondrij met geblindeerde ramen dat ik het zodanig gewend ben en ook niks anders meer wil :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, Kristof dat was een goede advies, ik kan me dat wel herinneren. Bedankt! :mrgreen:

 

Ik zag trouwens gisteren toevallig dat Sonniboy deze schermen nu wel levert voor de Passat's na 2011, maar voor 199 EURO :angry: Dit terwijl de modellen voor 2011 maar 119 EUR kosten :angry:

Wat ben ik blij dat ik ze destijds niet kon kopen :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou TintTotaal kostte ook ongeveer 370 Euro :( Dus das ook niet goedkoop. Tja, arbeidsuren is nu eenmaal zeer duur in NL.

M'n leasemaatschappij betaalt het gelukkig en ik moet het uitgesmeerd over 48 maanden maandelijks betalen, dat is ongeveer 7.75 Euro per maand :mrgreen:

 

Prive had ik het ook in Turkije laten doen, daar ben je maximaal 100 Euro kwijt bij een goede bedrijf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden