Ga naar inhoud
  • 0

Blauwkleurig spiegelglas voor Passat 3c?


wiseguy

Vraag

Ik weet dat er auto's zijn waar de buitenspiegels blauwkleurig spiegelglas hebben.

Ik vroeg me af of dat ook voor de Passat 3C te krijgen is. Heb al wel gezocht op MP, eBay etc. maar niets kunnen vinden, vandaar dat ik even hier de vraag stel.... wellicht heb ik de informatie dan een stuk sneller.... :mrgreen:

 

Ik hoor het wel.

 

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Wat was dat blauwkleurige glas ook alweer?

Is dat asferisch glas? Wat is er het voordeel van? Behalve dat het er wel erg chique uit ziet... :mrgreen:

 

Ik heb op ebay.com 2 advertenties gevonden:

http://www.ebay.com/itm/VW-Passat-3C-B6-Blue-Tinted-Aspherical-Mirror-Glass-NEW-/280665840830?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item4158fcdcbe&vxp=mtr

en

http://www.ebay.com/itm/MK5-GOLF-JETTA-PASSAT-3C-BOTH-ASPHERICAL-BLUE-MIRRORS-/180884975086?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2a1d95adee

 

Beide zijn blauwe spiegels, maar in de advertenties lijken ze allebei wel heeeeeeeeeeeeeeeeel erg blauw.... mij staat bij dat het meer een blauwige tint is in het glas, maar niet zo donker als het hier in de advertentie afgebeeld staat.

 

Heb je wellicht een fotootje van jouw spiegels?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nou, ik heb ze uiteindelijk nu pas besteld. Heb een tijdje maar weinig aan mijn passat gedaan qua mods, maar nu begint het weer te kriebelen....

Ben erg benieuwd hoe het er uit zal zien als ik ze binnen heb en in plaats van de originele spiegels heb gemonteerd.

 

Ik zal een fotootje plaatsen wanneer ik ze gemonteerd heb. :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

grrrrrr..... heb de spiegels ontvangen.... en bij het uitpakken blijkt ineens de rechter spiegel over de hele breedte gebroken te zijn. Er zaten ook glassplinters in het bubbeltjesplastic.

Op zich waren beide spiegels heel erg goed verpakt, maar blijkbaar is er iemand op gaan zitten/staan/liggen of wat dan ook. Aan de doos was te zien dat er iets mee gebeurd moest zijn, getuige de vouwendie in de doos zaten.... :-( Ik hoop dat de verkoper coulant genoeg is om een vervangende rechterspiegel op te sturen.

 

Ik heb wel geprobeerd om de linkerspiegel te monteren, maar ik moet zeggen dat dat wel heel erg lastig gaat. Iemand hier ook ervaring met het lastig plaatsen van deze spiegels?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden