Ga naar inhoud
  • 0

wieldop sleutel kwijt


johans

Vraag

24 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Heb dat altijd in de schuim ding van de krik en sleutel liggen in het reservewiel. Zo heb je hem altijd bij je.

 

Hmm bedenk me ineens dat ik me sleutel/dop in de auto heb laten liggen toen ik die ingeruild heb (ingeruild op winterbanden)... Was toch al geen fijne set. Toch jammer...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
heb je die dop niet op geheime plek liggen ?

of gewoon in het zakje bij de krik

 

Het is zo dat vorig jaar bij de ames mijn remmen heb laten vervangen dus daar is tie achter gebleven denk ik.

Ben bij de ames geweest maar die konden natuurlijk niets doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vandaag bij een velgenboer geweest ,die kon ook niets voor me doen had ook geen dop die erop paste.

De enige manier is om ze uit boren :cry:

Langs een automaterialen zaak geweest die hadden een setje die je op de bout moest draaien en dan in de hoop dat ze los komen,hij had er zelf niet zoveel vertrouwen in.

Dus kortom een aardig probleem.

Het is een dop met een grote ster erin ,iemand zoiets in zijn bezit?

 

gr Johan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

dat is mooi waardeloos,

 

heb je de aankoopbon nog van die sleutels?

 

bij de sleutels hoort (normaliter) een registratieform om een extra setje te bestellen. Ik heb ff mijn spulletje nagekeken, en Ik heb de sloten bij McGard vandaan. De dealer zou ze ooit hebben moeten laten registreren, mits de sloten natuurlijk door de dealer zijn geplaatst. Heeft de dealer ze geplaatst? zo ja,dan mag de dealer de moeite nemen om je te helpen.

 

Ik heb net ff bandencentrum in de waalhaven gebeld, en die zegt zo te horen dat het uitboren wordt, maarrrrrrr heeft diverse losse sleutels die je mag uitproberen en aanvullende setjes metweetikhetallemaal. Kleine kans dat ze de sleutel hebben daar. verder hebbe ze nog diverse andere setjes om te proberen. (nouja, niet geschoten is altijd mis)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De velgen zaten bij de koop er al onder dus het geen nr van de bout ofzo.

Maandag maar even naar de ames en zij moeten het maar oplossen al denk ik dat het weer op niets uitloopt.

Ben vrijdag nou niet door een slim iemand gehopen dus ik vraag maar naar de chef werkplaats.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

da's balen man.

 

Anders een moerdop dat net niet op past deze ferm op tikken.

Dan de andere moeren aandraaien zodat die slotmoer minder spanning heeft waardoor je deze misschien (hopelijk) los kan draaien.

 

Normaal zou een bandenboer deze er ook af moeten krijgen.

hoevaak gebeurt het niet dat ze leasingwagens een bandenwissel doen en de persoon de velgensleutel niet geeft.

Zie bandenboer er niet achter zoeken hoor.

 

Heb het met mijn vorige wagen voorgehad - slotbout is nadien toch naar de haaien -

 

Zie net dit filmje ook : zelfde werwijze

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
heb een spijker in mijn band gereden,dus er een prop in laten zetten.

Het wiel moest eraf maar nu heb ik de spec wielbout sleutel niet meer. :angry:

hoe kan ik di oplossen.

 

Een prop? Uit welke prehistorie komt dat bedrijf :shock:

 

Een hele band verkloten door het uitvijlen en groter maken van het gat om een lek te dichten wat ook kan met een plakrubber. Onvoorstelbaar dat zulk een gepruts nog steeds wordt gedaan!

Ik weet niet of je vaak de max. sneheid rijdt, maar ik zou informeren welke snelheid je met zo'n bagger prop nog mág rijden

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
heb een spijker in mijn band gereden,dus er een prop in laten zetten.

Het wiel moest eraf maar nu heb ik de spec wielbout sleutel niet meer. :angry:

hoe kan ik di oplossen.

 

Een prop? Uit welke prehistorie komt dat bedrijf :shock:

 

Een hele band verkloten door het uitvijlen en groter maken van het gat om een lek te dichten wat ook kan met een plakrubber. Onvoorstelbaar dat zulk een gepruts nog steeds wordt gedaan!

Ik weet niet of je vaak de max. sneheid rijdt, maar ik zou informeren welke snelheid je met zo'n bagger prop nog mág rijden

 

Ze konden de band er ook niet afhalen en ik wist niet dat een prop niet goed was.

Rij bijna nooit op de snelweg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vandaag weer bij ames geweest, het verhaal nog een keer uitgelegt.

 

Had nu de chef werkplaats deze is meegelopen naar mijn auto en zij dat het orginele velgen van de vw zijn dus dat ze daar wel een sleutel voor hadden.

 

Hij heeft ze eruit gehaald en er 4 nieuwe bouten in gedaan.

 

Hij gaf aan dat de monteur van vrijdag de situatie verkeerd had ingeschat waarschijnlijk te weinig ervaring.

 

Op de vraag of ze de sleutel eventueel nog konden vinden gaf hij niet echt antwoord.

 

Ben blij dat ze eruit zijn en dat het zo is opgelost, scheelt weer een hoop gezoek.

 

Groet Johan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

die proppen gebeurt niks mee, zelf vaak genoeg gemonteerd. en zelf ook 210 km/h mee gereden.

 

als je goeie proppen gebrukt (safety seal) en het goeie gereedschap is er echt niks aan de hand.

dat uitvijlen van dat gat gebeurt ook niet meer, dat bedoel ik met goed gereedschap gebruiken

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden