Ga naar inhoud

alarm 3c gaat af, vriestemperatuur oorzaak?


DenBel

Aanbevolen berichten

Als de Passat een tijdje buiten staat gaat spontaan het alarm af. Nu vriest het op dit ogenblik in België zo rond de -8 à 10°C.

Heeft dit misschien te maken met de batterij? Is even plat geweest en terug opgeladen.

 

Verder heeft nog een PDC sensor vooraan links ook precies wat last van de koud. Denk dat er wat ijs rond lag en daardoor denkt die dat er iets nabij is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan heeft ie ook meer dan alleen een sleutel.... het alarm van de 3c is niet meer dan irritant gepiep... echt alarm noemen kun je het iig niet. Kan natuurlijk wel een back-up zijn, dat het het klasse 3 systeem dat ik destijds op de vrachtwagen van de band heb laten monteren ook...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens VW kunnen ze niet goed tegen "langdurige koude" :wink: De mijne is ook kapot en wordt morgen vervangen onder garantie. Vorige week deed de alarmpiep het niet meer en nog wel de wagen open en dicht piep, nu geen van beide :cry:

Dat is toch niet te geloven, een alarmsysteem dat niet tegen een beetje nachtvorst kan :!::?:

Ik ga hier morgen met de dealer eens over discuseren, ik heb geen zin om aankomende winter weer op de stoep te staan :x

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden