Ga naar inhoud
  • 0

Verwijderen achterkant voorstoelen 3BG


justd

Vraag

Morning all!

 

Ik ben van plan om hoofdsteunen met lcd schermen in mijn passat te monteren. Ik kan alleen nergens vinden hoe ik de achterkant van de stoelen kan demonteren zodat ik daar de bekabeling in kan verwerken. Heeft iemand toevallig een how-to, foto's, tekeningen en/of tips voor mij?

 

Ik ben al even op zoek op internet maar kan voor een 3BG hier niks over vinden

 

Bij voorbaat dank!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Je kan de rugleuning bekleding los krijgen door de plastic stip aan onderzijde uit de andere plastic strip te trekken, deze zit er geklikt, dan kan je met wat handigheid een doorvoer maken voor de hoofdsteun, lukt het niet om met arm een te komen kan je eerste dwarse staaldraad losmaken zodat je er beter bij kan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Die zal ik van het weekend even maken. De hoofdsteunen zitten erin (zijn hoofdsteunen uit een A4, maar de kleur klopt exact met mijn stoelen). Ik moet alleen nog even tulp stekker aan de kabels solderen. Anders kreeg ik die kabels niet door het steuntje van de hoofdsteun doorgetrokken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik moest ook de stekker van de lcd scherm doorknippen om door stalen poot van hoodsteun te komen

 

met wat gefriemel en heel goed plakwerk is het mij wel gelukt om 3 tulpenpluggen achter elkaar op een voerdraad door het gat van de hoofdsteun in de stoel te krijgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden