Ga naar inhoud
  • 0

Interieur 3BG


vw-ronald

Vraag

Goedenavond,

 

Heb even een vraagje,

 

Kan iemand mij vertellen welke voorstoelen er allemaal in een Passat 3BG passen? zoek eigenlijk een recaro interieur voor passat, maar dit is nogal schaars, dus vandaar de vraag,

 

Wat past er eventueel nog meer in? iemand tips? met aanpassingen past natuurlijk alles..

 

maar wat past zonder aanpassingen? of met een kleine aanpassing?

 

Gr,

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Voorstoelen van Audi A6 uit dezelfde bouwjaren als de passat passen. Achterbank alleen met aanpassing.

Skoda Superb past. Maar denk dat je weinig kans hebt om een net interieur te vinden of je moet flink in de buidel tasten.

Een goed net leren interieur gaat al snel richting 8 a 900 euro. Electrisch wordt al moeilijker Recaro is de bekende speld in hooiberg.

Er staat nog wel bij de VWwinkel een Recaro interieur voor een sedan te koop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als je even met Marco om de tafel gaat zitten word het wel minder hoor, Hij heeft exclusief spul, maat weet ook wel dat het de prijs is wat tegenhoud, maar hij wil enkel goed verkopen, en liever een jaar op vrd en er komt iemand die het perfecte set zoekt dan bij elkaar geraapt spul wil. Setjes daar vandaan zijn vaak ook niet van nieuw te onderscheiden, das een feit waarom ook de prijs niet als marktplaats is.

Ps super b is mooi, maar heeft deurpanelen waar je niks mee kan, dus zoek dan naar een setje die kleurt bij eigen set nu.

Geld ook voor audi. Ps sportline van de 3bg is erg mooie fijn zittende stoel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Snap ik, heb in verleden genoeg projecten gedaan, tt dashbord in golf, en andere motoren, enz enz enz

 

Maar gaat mij er om dat de achterbank netjes past, onderstel is wel pas te maken, met wat werk,

 

Maar achterbank moet gewoon netjes aansluiten enz,

 

Gr,

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden