Shaunn Geplaatst 29 december, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 29 december, 2011 Sinds een paar dagen valt mijn turbo af en toe weg. Nu vandaag ging hij op de snelweg maar 120 plankgas.. Vanaf ik een tijdje in 4de rij valt de turbo weg. In de vorige versnellingen werkt ie gewoon. Ook als ie is uitgevallen werkt ie in de lagere versnellingen niet meer. Denken jullie dat ie kapot is of? Het is een 1.9 TDI met rode I. 3B uit 1997. Verder ken ik zo goed als niets van het motorische. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Shaunn Geplaatst 8 januari, 2012 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 8 januari, 2012 Vandaag spong hij oorsprongkelijk niet af endan 5 min later bij het afremmen endan invoegen en voorbijsteken wel. Dus hij springt willekeurig af.. Zou het dan die n75 wel kunnen zijn? Of eerder de variabele schoepen? Iemand enig idee? Heb em nog niet kunnen laten uitlezen... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 hcaluwe Geplaatst 8 januari, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 8 januari, 2012 Als het de N75 zou zijn dan blijft ie in Noodloop net zolang je de auto opnieuw start, ik denk dat dit ook geld voor de variabele schoepen van je turbo? Dus uitlezen(rijdend) en hier de log posten is de remedie PS heb je al eens geprobeerd de schoepenversteling stangetje heen en weer te halen? Gaat ie soepel of zwaar? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Shaunn Geplaatst 8 januari, 2012 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 8 januari, 2012 Als het de N75 zou zijn dan blijft ie in Noodloop net zolang je de auto opnieuw start, ik denk dat dit ook geld voor de variabele schoepen van je turbo? Dus uitlezen(rijdend) en hier de log posten is de remedie PS heb je al eens geprobeerd de schoepenversteling stangetje heen en weer te halen? Gaat ie soepel of zwaar? Ja hij blijft idd in noodloop hoor, tot ik de auto herstart. Maar soms werkt ie gewoon en soms niet. Dus moest het echt de N75 zijn dat kapot is zou ie toch altijd in noodloop moeten gaan en niet af en toe? Nee nog niet, maar ik ben een totale newb dus geen idee waar dat stangetje is... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 fizzgig Geplaatst 12 februari, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 12 februari, 2012 heeft mijn broer zijn afn ook soms, telkens als we naar Duitsland gaan Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Insane J Geplaatst 13 februari, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 13 februari, 2012 Wow allemaal dezelfde perikelen lees ik in de laatste paar topics... wederom precies wat ik ook had! Ben benieuwd! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 guyke Geplaatst 13 februari, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 13 februari, 2012 en hebt ge die n75 klep nu al vervangen , of nog nie binne van duitsland Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Shaunn Geplaatst 13 februari, 2012 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 13 februari, 2012 heeft mijn broer zijn afn ook soms, telkens als we naar Duitsland gaan Ik heb het nu altijd, maar de N75 is besteld. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 fizzgig Geplaatst 13 februari, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 13 februari, 2012 Ben benieuwt of het daarmee opgelost is, want gas geven tot 4500 rpm is bij mijn broer zijn automaat geen optie Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Shaunn Geplaatst 13 februari, 2012 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 13 februari, 2012 Ben benieuwt of het daarmee opgelost is, want gas geven tot 4500 rpm is bij mijn broer zijn automaat geen optie Ik hoop het, anders alle leidinge nog eens nakijken en nog eens uitlezen enz... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Shaunn Geplaatst 13 maart, 2012 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 13 maart, 2012 Het was dus de N75 klep die kapot was, is door Guyke vervangen, waarvoor mijn dank ! LET OP: als je een N75 besteld kijk dan na dat je de juiste aansluiting hebt. Ik had een andere aansluiting als de klep die ik gekocht had maar guyke heeft dit gefixt voor me De klep zelf heeft me €45 nieuw gekost op ebay.de Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Insane J Geplaatst 15 maart, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 15 maart, 2012 relaxxxxt!!! gefeli dan Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Shaunn Geplaatst 15 maart, 2012 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 15 maart, 2012 relaxxxxt!!! gefeli dan Thnx Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 bjorn Geplaatst 16 maart, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 16 maart, 2012 goed bezig... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
Shaunn
Sinds een paar dagen valt mijn turbo af en toe weg. Nu vandaag ging hij op de snelweg maar 120 plankgas..
Vanaf ik een tijdje in 4de rij valt de turbo weg. In de vorige versnellingen werkt ie gewoon.
Ook als ie is uitgevallen werkt ie in de lagere versnellingen niet meer.
Denken jullie dat ie kapot is of?
Het is een 1.9 TDI met rode I. 3B uit 1997.
Verder ken ik zo goed als niets van het motorische.
Link naar reactie
Delen op andere sites
38 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten