Ga naar inhoud
  • 0

Het uur verspringt


Stofke

Vraag

Nu heb ik de laatste weken het volgende voor, het uur verspringt soms zonder dat ik het zelf verander. Toen ik deze middag wegreed was het 15u30 terwijl het nog meer 14u30 was, paar dagen geleden had ik het ook al eens en toen telkens opnieuw goed gezet, hij telt bij momenten soms gewoon een uur bij. Ik weet wel niet wanneer dat juist gebeurd, bij het starten van de auto of bij een andere handeling, in totaal nu toch al een keer of 4 voorgehad in de laatste 2 weken. Iemand een idee :?:

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

bij ons staat meestal het gemiddeld verbruik op de boordcomputer, rechts boven zie je dan een kleine "2" staan, als je éénmaal klikt op de resetknop verspringt deze naar "1", daar zie je dan het gemiddelde vanaf je start tot stopt, bij die "2" zie je het gemiddelde vanaf je alles gereset hebt tot de volgende reset eigenlijk. Ik ga het eens testen maar mss heeft het te maken met die overschakeling dat het uur daar veranderd, sterke tip Fopperr, zou echt wel daar mee te maken kunnen hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Geweldige tip! Denk je toch niet aan? Je gaat op vakantie altijd met 2 sleutels aan boord zodat je altijd thuis komt als je er 1 verliest / gestolen wordt. Voor je vertrek zorg je dat je navi de juiste kaarten heeft en tijdens de rit merk je ineens dat je display een andere eenheid weergeeft voor brandstofverbruik, je tijd een uur verkeerd staat en je maar de melding blijft horen dat 'the language for voice recognition has been changed to English'.

Geen idee waardoor het allemaal komt, maar je verdenkt je navigatiesysteem want dat is toch echt het enige dat je 'veranderd' hebt.

 

Veel dank voor deze tip, want inderdaad het heeft met de andere sleutel te maken die dus andere settings had. Jammer dat hier niets over te vinden is in het instructieboekje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden