Ga naar inhoud
  • 0

Welke Kabel ?


VisionRoy

Vraag

Ik wil zelf ook met vag-com aan de slag.

 

Maar ik weet niet welke kabel ik moet hebben ?

Het moet een USB aansluiting zijn, en ik wil er 3B's en 3BG's en als het kan ook een Audi A4 uit 2001 mee uit kunnen lezen.

 

Ik zag er staan op scantool.nl, maar ik dacht dat 60 euro best prijzig is voor zo'n kabel ... of vergis ik mij ?

 

En welke software moet ik dan hebben ? ...

Een shareware versie hou ik niet echt van, ik wil wel alles kunnen doen natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0
Ik ga ook voor een kabel, en wel deze http://www.winkelplein.nl/obd/default.asp?page=detail&Id=585908&sid=mSHxF1pK4Dy81zXnpQGiRcdWliRTCe

 

Zijn er meer liefhebbers, misschien valt er dan wat te regelen.

 

Gr.Speedy

 

weet niet of er nog meer mensen zijn of dat je al besteld hebt maar ik ga er zowieso 1 bestellen en ook een verloop naar 2x2, moet zeggen dat de prijs redelijk goed is daar, 39 euro voor 2 kabels inc verzendkosten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
ProChip RS232

 

Die kabels zijn die ALLEEN maar via de Duitse Ebay te koop? (Mocht hij alleen in Duitsland te koop zijn, zou iemand hem dan voor mij willen bestellen met Paypal. De kosten zijn uiteraard voor mij (+ wat xtra's voor de moeite)

 

ik kan ze best voor je bestellen maar ik ga bijna op vakantie en ben dan weer half augustus terug.

 

ik hoor het wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
ProChip RS232

 

Die kabels zijn die ALLEEN maar via de Duitse Ebay te koop? (Mocht hij alleen in Duitsland te koop zijn, zou iemand hem dan voor mij willen bestellen met Paypal. De kosten zijn uiteraard voor mij (+ wat xtra's voor de moeite)

 

ik kan ze best voor je bestellen maar ik ga bijna op vakantie en ben dan weer half augustus terug.

 

ik hoor het wel.

 

Ik contact je wel ff half augustus..

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden