Ga naar inhoud

stootlijsten highline


SCT-Peter

Aanbevolen berichten

is er ergens een adres waar je deze kan krijgen buiten de oficiele vw dealer , zijn redelijk kostelijk heb ik al gehoord , weet wel de juiste prijs nog niet

zou mijn volledig zwarte willen vervangen door andere die gespoten worden met een chroom lijstje erop

 

ik ben van belgie maar een stukje rijden is geen probeem voor me :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Okee nouja je weet het in ieder geval en ja kan hier echt wel vragen stellen alleen weten we hier ook niet alles en is het een kwestie van de juiste persoon die het juiste bericht leest. :mrgreen:

Niemand hier is er opuit om je voor gek te zetten of in de maling te nemen er worden alleen optie's voorgedragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijft gewoon duur spul.

Heb je ook op de duitse ebay gekeken? Daar heb je de meeste kans. Alleen is dit een onderdeel wat veel liefhebbers willen waardoor ze schaars zijn.

oplossing zou evt zijn om de bumper strips via een demontage bedrijf te kopen ( http://www.schadeautos.nl ) en de deurstukken bij de dealer te bestellen. De deur delen kun je niet hergebruiken omdat deze met dubbelzijdige tape vast zitten en als je ze los haalt de boel definitief verbuigt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden