Ga naar inhoud
  • 0

navigatie Audi/VW tot februari 2000


18T

Vraag

heeft iemand enig idee welk type er tot deze datum geleverd is? Gebruikte auto, op zoek naar updates.... je kent het wel. maar welk type is het?

 

Ooit had ik een site gevonden die deze dingen aanbood voor latere inbouw maar door al die verrekte zoekmachines die reageren op google enzo is er geen beginnen meer aan om het net af te zoeken.

 

Dus als iemand hier meer van weet, gaarne bericht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

t is voor een kennis van me, die heeft een Audi gekocht :evil: met navi erin maar zonder enigszins up-to-date navi-CD's erbij. :lol:

 

Zelf heb ik een Pioneer ANH-P9 (single DIN navi) tot extreem grote tevredenheid maar ja, Audi rijder he: vooral image en specs, verder geen verstand van fijne auto's.

 

:wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ooow zoo

 

een bekende van mij rijd een passat v6 uit 2000 in duitsland trouwens... en heeft ook zo'n navii..laatst zij die nog wat van dat hij nieuwe cd's moest kopen inverband met nieuwe straten en toch al 5 jaar oud..prijs was bij de dealer 150 euroo...

 

groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Niet om het een of het ander, maar CD's kopen is niet al te hard nodig lijkt me.

 

óf je download ze (en DIT MAG NIET HOOR!!!) (1)

 

óf je neemt een gebruikte over (dus wel een oudere versie) want de kosten van de updates staan in geen verhouding tot de extra info die er op zou moeten staan.

 

 

of leef ik nou in een andere wereld......

 

maar die prijs is best hoog, VDO rekende ook iets van 135,- Euronen voor een CD'tje van 1 land (! ik heb heel europa voor 312,-!)

en als het nu ook nog over een hele oude versie gaat, beetje foute zaak.

 

VDO kwam vervolgens met E-ICQ (oid) waarbij je codes kon 'kopen' voor delen van het land waardoorheen je ging rijden. Of je kon de hele handel afkopen met 1 bedrag maar dan kreeg je niet ieder kwartaal een update die je niet nodig hebt (wijk aangepast in een onnozel dorp in Andorra of zo en ze kwamen weer met een update)

Veel codes dus, en veel registratie van gegevens als mob. nr en jouw naam....... Direct Marketing dus. Not my choice.

 

 

 

 

(1) disclaimer: dit is algemeen bekende informatie, ik promoot het illegaal kopieren van software NIET. Sterker nog, ik vind het héél erg dat het kan en dat het simpel is d.m.v. programma's als emule.sourcefore.com enzo. Echt heel slecht voor deze wereld, het zou verboden moet worden. En gehandhaafd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden