Ga naar inhoud

  • 0

VisionRoy's ICE Install (Nieuw Project Afgerond!)


VisionRoy

Vraag

Zoals sommige misschien wel meegekregen hebben ben ik bezig mijn ICE wat aan te passen.

 

Ik heb mn DLS Genesis versterker verkocht, en een Rockford P450.4 teruggekocht. En alle kabels nieuw en dikker.

 

Antonio komt morgen helpen om het allemaal aan te sluiten.

 

Ik ben vandaag begonnen aan de kist waar de versterker en mijn powercap in komen te liggen.

 

Hier wat foto's , maar hij is nog niet af :

 

Zo begon het, de basis in elkaar gelijmd.

dsc01931largeia7.jpg

 

De afdekkingen waar de neon onder tegenaan komt erop gelijmd.

dsc01934largeqh8.jpg

 

Plexiglas op maat gemaakt, pootjes eronder gezet zodat ik onder ruimte heb voor de schroeven, en even passen of het nog klopte haha.

dsc01936largeet1.jpg

 

Ik zit nu te denken om er een ventilator op te zetten .... want ik twijfel of hij genoeg koeling heeft zo. Verder ga ik hem nog zwart spuiten, en neon onder de plankjes aan de zeikant en dan is het klaar.

 

To Be Continued ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Antwoorden 119
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Aanbevolen berichten

  • 0

En jawel ... het is klaar ! :D

 

dsc02031smalltw3.jpg

 

dsc02032smallfy4.jpg

 

De kabels bij de amp zie je straks niet meer, daar hoort nog een afdekplaat maar die kon ik nu even niet vastzetten doordat ik een schroefje kwijt ben. Die word een nieuwe opgestuurd.

 

En zoals gewoonlijk ... het is met flits gemaakt, dus de kleine details zie je in het echt niet zo duidelijk ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Tja.........

 

Ik kan gewoon niet zeggen dat ik het mooi vind. Ik vind het net als de vorige afbreuk doen aan de auto.

 

1: Waarom bekleed je niet de buitenkant. Is veel mooier.

2: Waarom maak je niet iets in die kist waarmee je gelijk van al die lelijke kabels af bent. Dubbele bodem dus.

 

Vind het echt jammer... Z'n mooie auto maar de ICE laat kwa afwerking en netheid toch veel te wensen over. Ik had het me ook anders voorgesteld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

[quote]1: Waarom bekleed je niet de buitenkant. Is veel mooier.[/quote]

Kheb eerlijk waar geen idee wat je hiermee bedoeld.
De buitenkant is toch bekleed ? Misschien moet je de foto eens beter bekijken ? Als je goed kijkt zie je zelfs dat de subwooferkist een anders harende soort stof heeft. Hij is zowel van binnen als van buiten compleet bekleed.

[quote]2: Waarom maak je niet iets in die kist waarmee je gelijk van al die lelijke kabels af bent. Dubbele bodem dus. [/quote]

Zoals ik al meteen zei toen ik de foto's poste :
[quote]De kabels bij de amp zie je straks niet meer, daar hoort nog een afdekplaat maar die kon ik nu even niet vastzetten doordat ik een schroefje kwijt ben. Die word een nieuwe opgestuurd. [/quote]

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
1: Waarom bekleed je niet de buitenkant. Is veel mooier.

 

Kheb eerlijk waar geen idee wat je hiermee bedoeld.

De buitenkant is toch bekleed ? Misschien moet je de foto eens beter bekijken ? Als je goed kijkt zie je zelfs dat de subwooferkist een anders harende soort stof heeft. Hij is zowel van binnen als van buiten compleet bekleed.

 

2: Waarom maak je niet iets in die kist waarmee je gelijk van al die lelijke kabels af bent. Dubbele bodem dus.

 

Zoals ik al meteen zei toen ik de foto's poste :

De kabels bij de amp zie je straks niet meer, daar hoort nog een afdekplaat maar die kon ik nu even niet vastzetten doordat ik een schroefje kwijt ben. Die word een nieuwe opgestuurd.

1: De subwoofer is standaard zo.... Dus daar had ik het natuurlijk niet over. IK VIND het niet goed zichtbaar op de foto dat de rest bekleed is maar goed dat is dus wel zo... Dan lijkt het heel lelijk. Vooral als je de subkist ziet.

 

2: Als dan idd het klepje alles doet verdwijnen van kabels is het idd beter.

 

Maar goed dan nog is het niet wat IK verwacht had. En ga ik dus ook niet zeggen dat ik het zo mooi vind. Ik heb ergens gelezen dat je liever een eerlijke mening hebt dan geslijm toch???

 

@NMGN: Voor sommigen mensen is het ook moeilijk om zich ergens NIET mee te bemoeien voor de andere weer iets heeft kunnen typen toch....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik heb ergens gelezen dat je liever een eerlijke mening hebt dan geslijm toch???

 

Absoluut mee eens JP :) ....

En ik stel je mening ook zeker op prijs.

 

Het kwam iets rotter over dan ik het bedoelde haha. Ik had het wat vriendelijker kunnen verwoorden ;)

 

Maar om even terug te komen op je argument .... de bekleding zie je nu heeel duidelijk door de flits. Als je het in werkelijkheid ziet, dan zie je geen verschil tussen de stoffen.

 

En het klepje doet inderdaad alles verdwijnen behalve de 2 dikke kabels voor massa en stroom.

 

NMGM zijn bedoelingen waren alleen maar goed ... ;) Hij wilde ermee zeggen dat ik eigenlijk je vragen al beantwoord had in mijn eerste bericht.

 

@ Sven ....

 

Thnx voor het compliment ...

Wat betreft het volgende project .. Morgen komen mijn nieuwe spiegels binnen. Die wil ik er zo snel mogelijk op gaan zetten, maar ik ben nog steeds op zoek naar iemand die weet hoe het moet en bereid is om op zeer korte termijn (ja ik ben ongeduldig :lol:) op de koffie te komen ;) Ik vertrouw mezelf niet genoeg om het zelf uit te gaan voeren. Heb al grondig onderzoek gedaan een meerdere malen de uitleg van Antonio doorgelezen, maar nog steeds geen vertrouwen erin. En aangezien ik niet iemand ben die zelf dingen gaat doen waar hij niet volledig achterstaat, heb ik liever dat iemand me even komt helpen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Goed gewerkt VisionRoy :thumb:

 

Deze oplossing neemt welliswaar veel ruimte in beslag, maar is netjes en mooi. Ik heb wel andere inbouw gezien. Het voordeel is je kunt er goed bij en je hebt buiten de aanleg van bekabeling nauwelijk hoeven boren en zagen in je auto. En je apparatuur is goed beschermd tegen schuivende bierkratten in je kofferruimte.

 

Nog even het kapje over de kabels en iedereen is tevreden :angel:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden