Ga naar inhoud
  • 0

Ervaringen met Defa DVS-90R


Gerrie

Vraag

Heb afgelopen week een Defa DVS-90 laten inbouwen door een gecertificeerd bedrijf.

Alles werkt naar behoren maar er valt mij iets op:

 

Heb een VW telefoonvoorbereiding en deze gaat aan op het moment dat ik op het raam tik. De watchdog functie piept dan en de geplaatste VW touchadapter gaat dan aan. Tevens gaat het lampje dan branden van het kinderslot van de raambediening. Dit lampje blijft dan geel branden. De touchadapter gaat wel weer uit maar het gele lampje van de raambediening (kinderslot) blijft aan zolang ik niet het alarm opnieuw inschakel. Is dat normaal bij dit systeem of zit er toch ergens een foutje? Men heeft mij verteld dat dit systeem alleen de CAN bus leest en dus geen invloed kan hebben op de overige onderdelen. Waarom gaat dan toch de touchadapter aan en het gele lampje zodra ik op het raam tik ?

Kan iemand met hetzelfde alarm dit eens bij zijn Passat testen? Mijn Passat is uit 2008 met CANbus type 2007.

 

Ik lees het graag !

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Zou kunnen, heb ik ook aan gedacht maar dat staat nergens in de handleiding en of Internet. Was daarom benieuwd of anderen dit herkennen. Maar je moet dan wel de watchdog functie activeren door op je ruit te slaan en dat doe je ook weer niet dagelijks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden