Ga naar inhoud
  • 0

Submarine lighting


Bouwerge

Vraag

In de console boven de voorstoelen zitten twee rode lampjes die de versnellingspook e.o. verlichten. Mijn kinderen vinden het fijn om een lichtje aan te hebben in het donker. (de kinderen zitten doorgaands op de achterbank). Het lijkt mij een goed idee om de rode verlichting ook achterin bij de binnenverlichting te plaatsen.

 

Heeft één van jullie hier ooit aan gewerkt? Welke gekke zaken zou ik kunnen tegenkomen. Ik zit eraan te denken om de huidige rode leds parallel te schakelen en te verlengen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Zelf gemaakt, onderdelen van een voorverlichting gebruikt om identieke kleuren te hebben, en dan ineens ook de verlichte schakelaars overgebouwd van een verlichting voor. Er komt wat dremelwerk enz. aan te pas...

 

post-8019-1423826377,1969_thumb.jpg

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Zelf gemaakt, onderdelen van een voorverlichting gebruikt om identieke kleuren te hebben, en dan ineens ook de verlichte schakelaars overgebouwd van een verlichting voor. Er komt wat dremelwerk enz. aan te pas...

 

[attachment=0]binnenverlichting%20achter1.jpg[/attachment]

 

grtz, dre

 

Geniaal. Past het een beetje of slaat het dremelwerk op het bijschaven van de hemel? Is het niet eenvoudig zelf aan te brengen? twee gaatjes, twee leds en wat soldeerwerk?!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De toetsen vragen wat dremelwerk. De Leds heb ik met houder en al van de andere verlichting ingebouwd, en dat is een net gaatje maken en wat soldeerwerk, + een kabeltje van de verlichting voor naar de verlichting achter...

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden