Ga naar inhoud

sheeting van ultimate wax (filmpje werkt nu wel)


passat2010

Aanbevolen berichten

Het filmpje is leuk gedaan, maar heb je ook een filmpje van de dag dat je de auto de eerste keer hebt gewassen / gepoetst? Zie je verschil? Wat is de standtijd van de wax? Wat geven ze op? Smeert het goed? Krijg je vlekken?

 

Ik snap het nut van het filmpje niet zo zonder (extra) informatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het filmpje is leuk gedaan, maar heb je ook een filmpje van de dag dat je de auto de eerste keer hebt gewassen / gepoetst? Zie je verschil? Wat is de standtijd van de wax? Wat geven ze op? Smeert het goed? Krijg je vlekken?

 

Ik snap het nut van het filmpje niet zo zonder (extra) informatie?

 

 

het nut is niet zo moeilijk je ziet namelijk de sheeting van de wax na 4 weken en 3 wasbeurten.

ik doe het binnenkort nog is met een vers laagje wax.i.d.d het verschil kun je zo nog niet vergelijken.

 

de standtijd van de wax geeft megs niks voor op.omdat dat van veel dingen afhankelijk is.

de wax smeert erg goed en neemt ook super af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus eigenlijk niet echt heel nuttig tenzij je het met een andere wax vergelijkt.. Anders zie je geen/weinig verschil in sheeting.

Wat doet het tegenover een Collinite, Pete's, Meg's M16 of Smartwax Concourse Paste om maar wat te noemen?

 

Misschien handig om je motorkap in 2-en te delen en beide delen met wat anders te behandelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus eigenlijk niet echt heel nuttig tenzij je het met een andere wax vergelijkt.. Anders zie je geen/weinig verschil in sheeting.

Wat doet het tegenover een Collinite, Pete's, Meg's M16 of Smartwax Concourse Paste om maar wat te noemen?

 

Misschien handig om je motorkap in 2-en te delen en beide delen met wat anders te behandelen.

 

oke in dat opzicht misschien niet heel nuttig maar wel leuk om te zien.

ik zal binnenkort met een nieuw laagje ook doen en ze er dan beide op zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus eigenlijk niet echt heel nuttig tenzij je het met een andere wax vergelijkt.. Anders zie je geen/weinig verschil in sheeting.

Wat doet het tegenover een Collinite, Pete's, Meg's M16 of Smartwax Concourse Paste om maar wat te noemen?

 

Misschien handig om je motorkap in 2-en te delen en beide delen met wat anders te behandelen.

 

oke in dat opzicht misschien niet heel nuttig maar wel leuk om te zien.

ik zal binnenkort met een nieuw laagje ook doen en ze er dan beide op zetten.

 

 

Waarom niet nuttig, dan kan je toch zien of het dan wel goed zit met verschillende waxen toch? En na 3/4 weken en een paar keer wassen is er altijd wel een laagje wax aanwezig, waar heb je je auto mee heb gewassen , welke schampoo heb je gebruikt, er zijn schampoo's bij die direct je wax eraf halen, en was je auto echt heel vies , eigenlijk moet je het na twee maanden laten zien. want dan heeft weer en wind vuil meer invloed op de wax dan na 3/4 weken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden