Ga naar inhoud

Gezocht: Privacy shades Passat 3BG


Ferry_HKD

Aanbevolen berichten

Beste mede-forummers,

 

ik ben dringend opzoek naar een complete, 6-delige set privacy shades voor mijn Passat 3BG. Ik heb al heel wat adressen afgebeld en overal een levertijd van tenminste 4 weken. Aangezien ik 26 augustus met mijn vriendin en zoontje naar Frankrijk vertrek zou ik deze graag voor die tijd willen hebben zoals jullie zullen begrijpen. Ik heb ook al contact gezocht met Vanstyle via E-bay, maar daar krijg ik 0,0 reactie van.

 

Is er iemand met een (gouden) tip zodat ik onze kleine man lekker beschermd achterin kan laten zitten? Alvast heel erg bedankt voor het meedenken en/of reageren 8-)

 

Ferry

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een complete set liggen, twijfel om hem te verkopen aangezien onze 'nieuwe' 3bg getint glas heeft.

heb ze nog niet geprobeerd, maar ben bang dat de kids helemaal niet naar buiten kunnen kijken.....

 

heb ze eind vorig jaar besteld en is echt een fantastische uitvinding, ook lekker om de ramen op een kiertje te zetten zonder dat er ongedierte naar binnen kan komen.

 

neem maar contact op via Pb, komen we er misschien wel uit. en anders is lenen van blauwwiekel ook een idee natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste mensen, ik heb Bart inmiddels een PB gestuurd aangezien het om de Variant versie gaat. Maar ik wil wel even opmerken dat ik het te gek vind blauwwiekel, dat ik jouw set zou mogen lenen. Maar in eerste instantie ben ik op zoek naar een set voor mijzelf, vandaar even de PB naar Bart. Mochten wij er niet uit kunnen komen, dan kom ik misschien nog op je aanbod terug, maar nogmaals, ik waardeer je aanbod!

 

Groeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden