Ga naar inhoud
  • 0

zelf gassen 3bg variant


Weedz

Vraag

Titel is wat raar maar ik wist niet hoe ik het precies moest verwoorden :D

 

Ik heb mijn nieuwe passat nu een 3-4 weken en het valt me op dat hij als hij koud is zelf zegma gas geeft als je bv weg rijd in de een met weinig gas en achter uit met weinig gas. bv je rijd achter uit gas pedaal constant net ingedrukt om de koppeling te laten komen. dan geeft hij dus gas met een tussen pose van 1 tot 2 sec ook niet veel, maar net dat je het hoort en heeeeel licht voelt

 

stationair loopt hij prima en rustig (niet zoals in andere topics) hij rijd verder ook prima als je wat meer gas geeft.

 

alleen met wegrijden (ben diesel gewend) heb ik dus soms last van dat hij zelf een dotje gas geeft en daarna stil valt (niet uit).

iets om me erg druk om te maken (doe ik nu niet)? of is het redelijk normaal

 

Mvg

 

Wietse

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

ik moet zeggen dat hij het eigenlijk alleen heeft als het koud is.... zodra hij een aantal kilometer heeft gereden dan heeft hij het absoluut minder of helemaal niet.

 

Grijpt die antistoll functie dan meer in als het koud is ? hij klinkt smorgens zo overdeven, kan er iets mis zijn met die antistoll waardoor hij meer zijn best doet? of kan er toch iets anders aan de hand zijn....

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden