flyingcarpet Geplaatst 12 juli, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 12 juli, 2011 Hallo allemaal , Na hier verschillende keren goed geholpen te zijn heb ik weer een vraagje. Een paar weken geleden is van mijn passat 2000 atj tdi 115 pk de distributieriem en andere snaren vervangen. Overigens bij een sub volkswagen garage dewelke ook met standaard codes voor werkzaamheden werken. Nu hapert de motor zo af en toe bij 120 en meer.(nu 3 keer gebeurd in 2 weken). Het lijkt alsof er vuil zit in de injectors, maar wie weet het ongeveer exact? Alvast bedankt voor de antwoorden. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Vdub Geplaatst 12 juli, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 12 juli, 2011 logje laten maken Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 flyingcarpet Geplaatst 12 juli, 2011 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 12 juli, 2011 Waar ? bij de garage? heb geen idee wat je bedoelt. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Vdub Geplaatst 12 juli, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 12 juli, 2011 klik hierop en stuur iemand met die naam bij jou in de buurt een PB: http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8& ... b6242b9ddb Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 flyingcarpet Geplaatst 18 juli, 2011 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 18 juli, 2011 Update : computer is uitgelezen : er zijn geen storingsmeldingen of foutcodes. Men spreekt al over een draadboom of dat er iets versprongen is met de distributieriem vervangen. Het schijnt dat er dan ook geen foutcodes tevoorschijn komen. Lastig probleempje dus. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Vdub Geplaatst 18 juli, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 18 juli, 2011 alks ie alleen hapert bij 120 of meer dan vraag ik me af of je distributie wel versprongen zou zijn. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 flyingcarpet Geplaatst 18 juli, 2011 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 18 juli, 2011 nee hoor ,het is ook bij 30 kilometer per uur dat ie even hikt. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Vdub Geplaatst 19 juli, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 19 juli, 2011 tjaa. anders zou ik zeggen je bent welkom.. maar Goes is wel een heel eind weg.. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 derrub Geplaatst 19 juli, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 19 juli, 2011 bekijk je nokkenastiming eens m.b.v. Vag-com. Dan kun je zien of deze goed tussen de waarden valt die ze opgeven. Anders kun je de kabelboom naar je injectoren eens vervangen. Dit heb ik pas bij een maat van mij gedaan. Als je een beetje handig bent ben je in een uurtje klaar en de kabelboom koste 55 euro. Maar kijk eerst even naar de timing, 1 tandje verschil is al genoeg voor problemen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 flyingcarpet Geplaatst 25 juli, 2011 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 25 juli, 2011 Hoi hoi , Probleem is verholpen ,het was uiteindelijk wat meer stotteren dat ie deed voordat het echte stotteren kwam. Ra ra ,wat was het nu : de kabelboom naar de injectoren. Wat kost het bij de officiele dealer : 262 euro en dan is alles zowat ook uitgelezen en duurt het al bij al nog 2 uur. Maar daar koop ik geen gereedschap voor . Op naar het laatste probleem voorlopig : een weigerende zoemer vergeten verlichting en een slot van de achterdeuren wat 2 keer moet geactiveerd worden vooraleer deze opent. Greetz. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Vdub Geplaatst 25 juli, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 25 juli, 2011 dat is mooi duur, kabelboom kost 60 euro.. vervangen hooguit een uur werk.. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
flyingcarpet
Hallo allemaal ,
Na hier verschillende keren goed geholpen te zijn heb ik weer een vraagje.
Een paar weken geleden is van mijn passat 2000 atj tdi 115 pk de distributieriem en andere snaren vervangen.
Overigens bij een sub volkswagen garage dewelke ook met standaard codes voor werkzaamheden werken.
Nu hapert de motor zo af en toe bij 120 en meer.(nu 3 keer gebeurd in 2 weken).
Het lijkt alsof er vuil zit in de injectors, maar wie weet het ongeveer exact?
Alvast bedankt voor de antwoorden.
Link naar reactie
Delen op andere sites
10 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten