Ga naar inhoud

Nieuwe koplampen 3B, past dit?


Passat20V

Aanbevolen berichten

Hey allemaal,

 

Ik heb een 3B met h7/h4 koplampen (dus met mistlichtfunctie, binnenste is h4). Nu heb ik deze gezien:

 

http://www.carfantasy.nl/passat-3b3bg/k ... c499113e98

 

Schijnbaar komen ze van autostyle af, ik weet alleen niet of het h7/h1 lampen zijn of h7/h4. Mochten dit nu h7/h1 lampen zijn, gaat dat dan passen? Ik dacht van niet, omdat mijn auto/huidige koplamp dus een H4 fitting heeft en dus ook de stekker daarvoor, waar ik dus geen h1 lamp op kan aansluiten.

Is het nou zo dat de koplamp zelf de stekkertjes voor de fittingen heeft en het geheel eigenlijk met 1 stekker o.i.d. aangesloten wordt op de autokabelboom, of komen die stekkers voor de fittingen rechtstreeks van de auto af waardoor ik andere stekkers moet monteren op die huidige H4-aansluiting? Bedankt!

 

Rens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rens,

 

Ik heb afgelopen maand 2 x besteld bij Carfantasy en ik moet zeggen dat ze uitstekende service bieden. Ik zou je dan ook gewoon aanraden om maandag even te bellen/mailen met de afdeling verkoop om je vraag te stellen.

 

Voor de uiteindelijke leverdatum maakt dat toch niet uit. Als je vandaag via hun site zou bestellen heb je de order ook pas op zijn vroegst dinsdag in huis.

 

Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Steph@n,

 

Ik was zeker van plan dat ook te doen. Ik vroeg me alleen af of misschien iemand wist of dat het geheel toch plug&play zou zijn, omdat de kabelboom van de auto als het goed is een stekker heeft die in de koplampunit gaat. Voor zover ik weet zitten de H1, H7 of H4 stekkers in de unit zelf. Het enige is dan dat ook de mistlamp vervalt. Ik wil dit alleen graag even zeker weten (of dat het voor de kabelboom vd auto uitmaakt of het een H1 of H4 koplamp is) en ben dan ook min of meer op zoek naar een bevestiging :D. Maar ik ga je advies zoiezo opvolgen!

 

Rens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Ok, dat wilde ik even weten! Die mistlichten gebruik ik eigenlijk nooit, grootlicht zit er ook nog op. Dus de stekker past gewoon, maakt niet uit of de lamp wel/geen mistlichtfunctie heeft? Mocht het een H1 zijn, komt die mistlamp te vervallen. Is dat dan geen apk punt, aangezien mijn schakelaar wel zo'n functie heeft?

Bedankt, ga ze bestellen!

 

Rens

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden