Ga naar inhoud
  • 0

airbag indicatie


janjan

Vraag

15 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Hallo

 

Ik heb de stekker onder de bestuurders stoel nagekeken maar kan niets

bijzonders zien.

Het gaat om de gele stekker?

Groet Jan

 

 

jep, gele stekers zijn van de airbags

vraag even forumlid om auto uit te lezen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als jij achterbank hebt met airbag in de zijpanelen kan dat. Dan zitten daar ook wel ergens gele stekkers...

 

Zelf heb ik al lang een airbagfout die spontaan gekomen is, zelfs terwijl ikl geparkeerd stond met draaiende motor. Heb hem al een paar keer kunnen resetten, soms blijft die dan maanden weg, soms een paar dagen, soms zelfs maar enkele minuten.... Ik heb al bewuste airbag vervangen, stekker vervangen, en nog blijft de fout terugkomen... nu verdenk ik de stuurdoos....

Moraal van het verhaal : het is niet altijd een stekkertje of een slecht kontakt...

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
heb je mischien toevallig recent je radio,navi eruit gehaald of verwisseld?

bij mij kwam die nadat ik er een nieuwe rns in had gemonteerd maar na resetten bleef die weg.

 

Dat geldt alleen voor de 3C omdat daar een airbag waarschuwingslampje in het afdekfront zit.

Bij de 3BG zitten er geen airbag stekkers/kabels etc bij de radio.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

oh, aangezien het in de 3c forum staat nam ik aan dat het een 3c was :P

of zie ik iets over het hoofd waardoor het duidelijk was dat het een 3bg is ?

mischien dat je al gecontroleerd hebt maar bij mij was da ook een keer gebeurd controleer eens het slotje van waar je de airbag uitzet

bij mij was het zo dat iemand het leuk vond om eraan te zitten en zo te laten waardoor ik ging stressen voor niks.:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

jij hebt beter gekeken dan ik ;-)

zie nu pas dat 't in de 3C sectie staat...

Daarom is het ook handig als je je type wagen met motor in de onderschrift zet zoals meesten doen.

Is wat handiger om aanwijzingen te geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
De airbagfout reset niet door de stroom eraf te halen...

 

grtz, dre

 

 

Okay opzoek naar Vagcom.!!

 

Heeft iemand trouwens kabels te koop. Want weet niet nu of storing verholpen is. als ik hem van contakt zet brand het lampje eventje dan gaat hij uit en vervolgens weer aan met de storing in beeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden