Ga naar inhoud
  • 0

Iphone4 icm RNS510 premium?


haroldv

Vraag

Goedenavond,

 

Vandaag in mijn CC eea proberen in te stellen, maar wat niet gelukt is: ik krijg mijn Iphone4 niet gekoppeld via bluetooth.

Apparaat niet geschikt....Hoezo? Wel vinden, maar niet te koppelen?

Uiteraard gegoogle'd, maar geen antwoorden kunnen vinden. Weet iemand hier het antwoord?

Ik heb in de armleuning ook een cradle, is daar een adapter voor de iphone4 voor beschikbaar?

Wie o wie kan mij de juiste info verschaffen? Met prijs?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Helaas pindakaas...Volgens mij heb je de 'D'-versie nodig. Heeft te maken met het feit dat een iPhone geen externe sim-modus heeft en bijv. Nokia wel...Ik had ook de premium versie: die is er gewoon uitgehaald en verkocht. Er zijn zat forumleden zonder iPhone maar die wel interesse hebben in een recente carkit.

 

Neem 'ns contact op met Dreke: die weet er inmiddels alles van. Ik heb nu ook de meest recente carkit en werkt perfect. Alleen de sms-functie werkt niet, maar daar kan ik in de auto prima mee leven!

 

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik wacht ff de reactie van Pakico af. Ik zit pas net op het forum, ken Dreke dus niet.

De Iphone werkte wel met de parrot (inclusief spraakbesturing) En vraagje: externe sim modus, werkt die alleen met de telefoonnummers die op de Sim staan?

Dat is bij mij 0, terwijl ik zo'n 500 via exchange op de Iphone zelf heb staan.

Ik heb gisteravond ook op internet een cradle gezien voor de Iphone4, maar volgens mij is dat alleen voor het laden?

Kortom: nog veel vragen, heb ook de dealer gevraagd, maar die had nog geen pasklaar antwoord.

Zodra ik, op welke wijze meer te weten kom, is het hier te vinden. Ben vast niet de enige met een VW en een Iphone4 ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ga er maar van uit dat de stealer niet zoveel weet van elektronica...Zelfs wat simpele code programmeren was al een onmogelijke opgave...:lol:. Dre is hier zo'n beetje de elektronica-goeroe (ik noem 'm niet voor niets Dr. Dre...). Daarmee wil ik Eef natuurlijk niet uitvlakken! Die is ook lekker bezig...

 

Hier de bewuste carkit:

viewtopic.php?f=125&t=36987&p=424887&hilit=carkit#p424887

 

En ja, externe simmodus pakt de nummers van je kaart. Een cradle is niets meer dan een houder met lader. Als de carkit goed werkt, heb je helemaal geen cradle nodig; je bedient je telefoon immers via je RNS. Als er in je armsteun al een houder zit voor een Nokia, kun je daar mooi stroom aftappen om te laden. Zelf hoef ik niet te laden in de auto; voor noodgevallen heb ik een simpel 12V laadsnoertje liggen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De Skoda modules doen dat ook, maar hebben minder functionaliteit dan de VW kits... alleen te gebruiken in noodgeval vind ik (dwz iphone in samenwerking met rood MFA). De skoda kits zijn dan nog eens zo'n 100 euro duurder dan de vw kits ook.

De beste oplossing voor een passat CC of 3C met wit display is inderdaad een 'D' versie plaatsen... die werkt met alle telefoons, maar zoals gezegd spijtig genoeg niet met een rood MFA of MFD2.

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden