Ga naar inhoud
  • 0

hoe de stelmotor van koplamp demonteren?


nummer1dj

Vraag

Eindelijk heb ik mijn lampies binnen,heb toch zeker een maand geduurd.

Ik kon natuurlijk niet wachten en heb meteen een oude lamp uitgebouwd,wat heel erg mee viel alleen heb ik nu het probleem dat ik niet weet hoe ik die electrische hoogte regelaar dingetje motortje moet demonteren als ik er aan trek gebeurd er niets en het beweegt maar een beetje als ik probeer te draaien en trekken.

Ik heb effe geprobeerd of ik onder het klepje wat kon zien,maar ik ben bang als ik daar onder ga lopen rotzooien dat het meteen in de kliko kan.

Wie kan mij vertellen hoe ik die er af kan krijgen om over te zetten op mijn nieuwe lamp? :angel:

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Het is gelukt en als ik er achter ben hoe ik fotos kan uploaden zal je zien hoe het staat.

En wat de sterkte van het materiaal betrefd...het is inderdaad minder,aan de zijkant van de lamp(kant van de grill zit een uitstekend palletje die je in een gat moet steken bij het plaatsen van de unit is bij een lamp het pikkie denk ik afgeboken bij het plaatsen (met een beetje teveel gepast geweld).

Maar goed met een paar uurtjes zaten ze er in en alles werkt en meteen het lichtbeeld bij de garage laten afstellen.

Nu nog een nieuwe grill zonder logo,ik weet alleen niet wat het mooist staat bij mijn kleur auto(metalic licht groen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden