Ga naar inhoud
  • 0

Lampje vervangen zonneklep


Charles16v

Vraag

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Dit kom ik tegen in els@w!n

 

De contactschakelaars en de lampjes voor de make-upspiegel zijn in de zonneklep geïntegreerd en kunnen niet afzonderlijk worden vervangen.

Als de contactschakelaar of het lampje voor de make-upspiegel defect is, moet altijd de complete zonneklep worden vervangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb er nog een paar liggen, maar zonder de verlichting IN de klep (rond de spiegel) zoals er bij mij inzitten. Ze zijn met een schakelaar in en verlichting in de hemelbekleding. Vandaar de vraag...

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Zit het lampje in de klep, of zit het lampje boven de klep in de dakhemel? Er zijn nl. twee uitvoerigen...

 

grtz, dre

 

 

lampje zit in de klep. als ik de schuif weghaal voor de spiegel moeten de twee lampen naast de spiegel aangaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

En geen van beide lampjes gaat aan? Dan zal er wel iets anders loos zijn vrees ik. Twee lampjes die tegelijkertijd stukgaan is vreemd.... Tenzij het er twee van 6Volt in serie zouden zijn natuurlijk. Probeer ik eens op te zoeken.

Ik veronderstel dat de andere zonneklep wel verlichting heeft?

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
En geen van beide lampjes gaat aan? Dan zal er wel iets anders loos zijn vrees ik. Twee lampjes die tegelijkertijd stukgaan is vreemd.... Tenzij het er twee van 6Volt in serie zouden zijn natuurlijk. Probeer ik eens op te zoeken.

Ik veronderstel dat de andere zonneklep wel verlichting heeft?

 

grtz, dre

 

Lampje andere zonneklep doet het wel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Elsawin zegt dus ook bij dit type klep/verlichting : contactschakelaars en lampjes zijn in de zonneklep geintegreerden kunnen niet afzonderlijk worden vervangen....

 

Je enige hoop is dat de voedingskabel of zo gebroken is, een slecht kontakt aan het stekkertje enz....

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden