Ga naar inhoud
  • 0

Motorstorung Werkstatt besuchen


yenerTDI

Vraag

Halo, ik heb vanmiddag toen ik aan het rijden was (ongv. 130 km/h) zomaar de melding

motorstorung werkstatt besuchen gekregen met de gloeiende spiraallampje!

 

de auto remde plotseling af en het leek of er wat met de turbo is, ik remde af zette hem in zen 2 en... geen trekkracht meer

hij rijd nog wel maar wil voor geen meter meer optrekken iemand enig idee wat dit kan zijn?

 

helaas op zondag nergens uit te lezen!

 

het gaat om een passat 2.0 tdi uit 2005,,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0
Ik ook voor een Duitser, want in geval van problemen kan ik de taal iig lezen:) LOL

 

Ja, maar toch wel apart dat je voor een Engelse versie op je dashboard met het brandstof verbruik in km/ liters je de Japanse versie moet aanklikken in VCDS!!!!!

 

Kom je dit Motorstorung Werkstatt besuchen niet meer tegen i.i.g......

 

Ik kan dit gewoon wijzigen in de MFA Mil/Gal - Km/L- L/Km -Zelfs wat de auto aan kosten met zich mee brengt €/km

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik ook voor een Duitser, want in geval van problemen kan ik de taal iig lezen:) LOL

 

Ja, maar toch wel apart dat je voor een Engelse versie op je dashboard met het brandstof verbruik in km/ liters je de Japanse versie moet aanklikken in VCDS!!!!!

 

Kom je dit Motorstorung Werkstatt besuchen niet meer tegen i.i.g......

 

Ik kan dit gewoon wijzigen in de MFA Mil/Gal - Km/L- L/Km -Zelfs wat de auto aan kosten met zich mee brengt €/km

 

Tjsa, helaas heb ik het instapmodel.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Daarom heb ik hem ook laten transporteren naar Nederland..Want ik vond de diagnose methode van de garage aldaar nogal losjes.. De dealer vond het dus al duur.. En gaf aan dat als de turbo geknapt was, je dat echt wel duidelijk gemerkt zou hebben.. Zal hem na de conclusie van VW, ook nog ff naar mijn vaste garage brengen! Bedankt voor de tips.

 

[EDIT] Was dus de pompverstuiver!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden