Ga naar inhoud
  • 0

VW Bluetooth Touch Adapter geen geluid.


AJV

Vraag

Hallo,

Ik vandaag mijn VW Bluetooth Touch Adapter 3C0 051 435 TA‏ binnen gekregen en vol verwachting in de console geplaats.

De paring met mijn Nokia 5800 gaat prima, tefoonboek neemt de adapter ook over. Bellen gaat ook, alleen aan de andere kant van de lijn hoort men mij niet en ik hoor ook niets.

Muziek wordt uitgeschakeld, ook prima.

Voor mijn mp3 heb ik een Blaupunkt Bluetooth OLED Display, waarbij ik de Bleutooth heb uit staan.

Heeft iemand een idee wat ik fout doe, of wat ik anders moet instellen?

Groet,

Albert-Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hallo Heren, dank voor het meedenken, super!

Ik heb de 'externe simmodus" op mijn telefoon aanstaan. Hij heeft het met de Blaupunkt wel altijd al gedaan.

Een "Mute"functie heb ik nog niet kunen ontdekken op de adapter.

Het vreemde is dat hij wel contact maakt, belt en gebelt kan worden, maar ik kan niet verzinnen waarom ik niets hoor en men mij niet hoort.

Groet,

Albert-Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Update - Vanochtend een nieuwe ervaring met de Touch Adapter. Mijn Nokia meldt zich aan bij de Touch Adapter, geen probleem. De radio staan aan.

Ik probeer nog eens te bellen om te kijken of het probleem zich zelf heeft opgelost, toets een nummer in, radio gaat uit, maarrrrr de MP3 begint te spelen!!

Van een van beide moet ik maar afscheid nemen, dit werkt niet goed samen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Gisteravond bij Vdub geweest, de Blaupunt gaf storing en is nu uit de auto. De Touch Adapter werkt nu zoals het hoort. Nu een andere oplossing om MP3 de spelen en ik heb het weer voor elkaar.

Matthijs, met veel dank weer!!

 

Slotje mag er op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden