Ga naar inhoud
  • 0

Passat 3C Variant V6 uitlaat onder 1.4TSI


Carpcore

Vraag

Kan iemand mij misschien vertellen of het mogelijk is om een uitlaat van een V6 (dus met twee einddempers met ieder zijn eigen eindpijp) te monteren onder een 1.4TSI ( die dus standaard 1 einddemper met enkele pijp heeft)?

 

De V6 is uit 2006 (3,2l V6 Motor met 250PK/184KW)

De 1.4 TSI is uit 2010 (122 PK)

 

Ik weet (heb gezien) dat mijn 1.4 passat variant wel een uitsparing heeft voor een 2de demper.

 

Het gaat mij alleen om de twee einddempers. Dus de beide pijpen erachter moet zo aan te sluiten zijn op de pijp die nu standaard naar de enkele einddemper loopt.

 

Daarnaast weet ik dat ik een andere achteronderspoiler moet monteren om ook de eindpijp aan de rechterzijde kwijt te kunnen.

 

Hieronder foto van de V6 uitlaat.

het gedeelte aan het begin dus wegdenken.

 

post-9680-1423825633,5522_thumb.jpg

 

 

Alvast dank voor tips/trucs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

custom laten maken is denk ik het beste. Probeer je wel de originele einddempers van een v6 te kopen zodat het OEM lijkt. Ik zou niet voor een "nep" buis aan de rechterkant gaan...

 

Die R36 onderlipinzetstuk kun je los kopen, of heb je die ook bij je R0-line kit gekregen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
custom laten maken is denk ik het beste. Probeer je wel de originele einddempers van een v6 te kopen zodat het OEM lijkt. Ik zou niet voor een "nep" buis aan de rechterkant gaan...

 

Die R36 onderlipinzetstuk kun je los kopen, of heb je die ook bij je R0-line kit gekregen?

 

Ik wil idd niet met een losse pijp naar rechts maar idd twee einddempers met beide een enkele eindpijp.

Dus als de V6 optie zou passen, ben ik ( op de achteronderspoiler na ) meteen klaar.

Maar moet natuurlijk wel de aansluiting kunnen maken vanaf mijn af-fabriek uitlaatpijp (na de wielophanging) naar een soort van t-stuk waaraan beide V6 einddempers worden verbonden....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Volgens mij is dat voor een goede lasser heel goed te doen hoor?

 

Ik zou dan idd wel de dempers gebruiken van de V6 en niet de standaard demper. Dan heb je iig de OEM look.

 

Heb hier nog zo'n dubbele pijp onderlip liggen. Mocht je interesse hebben? Heb gedacht deze mod ook uit te gaan voeren, maar vind andere mods belangrijker op dit moment.

 

Wel echt een stoere mod!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden