Ga naar inhoud

demonteren Radio omlijsting! Komt dit nog goed?


JON77R

Aanbevolen berichten

Kan iemand een beschrijving op de KB zetten van het demonteren van de omlijsting van de radio. Ik zie wel een beschrijving van het demonteren van het clima paneel maar niet van deze. Hij wijkt bij mij een beetje en kan hem er niet meer indrukken dus zal het uit elkaar moeten halen om te kijken wat er aan de hand is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

enkel din of dubbel din?

 

enkel din

 

clima raam verwijderen

4x torx uitdraaien

in het afleg bakje onderin zitten links en rechts boven ook nog 2 torxen die ook eruit.

 

Je versnellingspook in 2 of 4 zetten en je kunt het hele frame zo uitnemen.

 

suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu kom ik erachter waarom dit paneeltje niet lekker zat. Een of andere m*ng**l heeft het er zo uitgetrokken zonder de clipjes eerst los te halen. Hierdoor zijn 3 van de 4 bevestigings oogjes afgebroken. Daarnaast is het oogje linksonder volledig weg. Nou kan ik het paneel gewoon weer los kopen, enig idee van kosten? Maar kan de binnenkant van het dashboard ook vervangen worden, vraag ik me af.post-13397-1423825509,3719_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eventueel nog een enkeldin netzoptik voor je.

Maar ikgebruikmaken van de gelegenheid om hem om te bouwen naar dubbeldin en een radiootje scoren bij Dieseltje :mrgreen:

Suc6

 

Uhh bedoel je nou dat ik hem van je over kan nemen, of?.........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat mag, heb zelf onlangs dubbeldin in gezet en heb hem nu in de schuur liggen. Hij is nog gaaf. Ik zie op de foto dat er bij jou een deuk in het ecc raampje zit, ben je daar meteen vanaf.

Maar ...... zoals Jee13 als opmerkt zal met het plaatsen van een ander frame je probleem niet opgelost zijn helaas.

 

De enkeldin frame weet ik niet wat de waade van is, kijk maar wat je er voor wil geven. Ter indicatie: de Passat heeft nu 135000 km gedraaid en er is nog nooit gerookt in de auto. Hij is kras vrij en schoon. Ik hoor het wel als je interesse heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb even een cirkel op de foto gezet

het onderste klemmetje is afgebroken die heb je ook nodig om je enkeldin vast te zetten.

Je kunt die evt vervangen door een zelfgemaakt beugeltje met boutje/moertje in de zijkant te maken.

post-2559-1423825512,3092_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden