Ga naar inhoud
  • 0

100 watt lampen


variant tdi

Vraag

14 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik had er een kitje van pilot in en 2 jaar plezier van gehad. Nu heb ik een setje van een huismerk en heb al 3 nieuwe lampen moeten zetten. Garantie maar toch. En je komt er niet zo makkelijk bij. Dus werd het een beetje zat. Ik kan natuurlijk met de stroom van de dimverlichting een relais laten schakelen en daarover de 100 watt (2,5mm2) laten gaan. Dan maar hopen dat mijn koplampen, nieuwe type het aankunnen.

Thx voor advies

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb al tijden 100 watters in mijn bedrijfsbus. Ze bevallen erg goed en gaan lang mee maar de lampunits vinden het allemaal wel wat minder fijn, wordt wel erg warm (sneeuw is er zo vanaf :mrgreen: ).

Heb ze in de Passat nu nog als grootlicht (omdat deze nooit lang aan zijn.) Maar dat wordt nog xenon...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

100W verkoop ik zelf ook, maar ik raad het niet aan. Je bekabeling krijgt enorm op z'n donder waardoor het kan smelten.

Er zijn auto's waarbij de bekabeling al geschikt is voor 100W lampen, maar ik laat klanten die dat willen eerst bij de dealer navragen of hun auto erop berekend is.

Ik ben daarom ook niet aansprakelijk voor eventuele schade door gebruik van 100W lampen :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

En als er ook maar ene beetje slecht contact hebt tussen lamp en fitting, loop je het risico dat alles aan elkaar smelt.

Daarna gaat je kabel smelten en wordt de spiegel in je lampunit langzaam geel/bruin.

 

Ik zou ze hooguit voor grootlicht gebruiken omdat je die meestal toch niet langdurig aan hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik had er een kitje van pilot in en 2 jaar plezier van gehad. Nu heb ik een setje van een huismerk en heb al 3 nieuwe lampen moeten zetten. Garantie maar toch. En je komt er niet zo makkelijk bij. Dus werd het een beetje zat. Ik kan natuurlijk met de stroom van de dimverlichting een relais laten schakelen en daarover de 100 watt (2,5mm2) laten gaan. Dan maar hopen dat mijn koplampen, nieuwe type het aankunnen.

Thx voor advies

 

 

Waarom koop je Geen en neiuwe set van Pilot Pro Line Duo Kit

kijk naar de verschil naar de huismerk ??????

en de 100Watt had ik ff in een golf 4 gedaan na paardagen was de verlichtingknop weggesmolten nou lekker dan zo neppe

xenon lampje

 

Groetjes Fai

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Geachte mede passaten.

Ik heb op het moment wel zo'n xenon kit in mijn auto zitten maar ik wil weer terug naar de gloeipeertjes :idea: . Nu wil ik 100 watt lampen plaatsen. Heeft iemand ervaring met deze vermogens/warmte mbt de bedrading. Kan die het aan?? Hij moet natuurlijk niet in vlammen opgaan. :|

mvg

 

Dat je verlichtingsknop is weggesmolten heeft niks te maken met het huismerk. 100W belast de bekabeling gewoon enorm en blijkbaar is dat doorgekomen naar je knop.

 

Hoi AryX

het gaat niet om de belast HID die zijn 35Watt

hat gaat om dit H7 12V 100W "xenon look de gloeipeertjes

 

link

http://www.astuning.nl/Webwinkel-Produc ... -Pack.html

 

Groetjes Fai

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden