Ga naar inhoud
  • 0

schade... ** EDIT: Gezocht howto vervanging voorfront.


booze_

Vraag

Hallo,

 

Aangezien ik gisteren avond een glij partijtje heb gehad, waarbij sowieso de voorbumper, linker knipperlicht en koplamp gesneuveld zijn, wil ik kijken of ik de schade zelf kan herstellen.

 

Ik ben dan ook op zoek naar instructies over hoe de voorbumper te verwijderen is, kan iemand me daaraan helpen?

 

Groetjes

Hein

 

** EDIT ** : Het hele voorfront moet vervangen worden, heeft iemand een howto, of een link naar een (engelstalige) howto?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Helaas ga ik er met alleen de bumper niet komen, ik moet het hele voorfront vervangen aangezien dit is afgebroken.

 

De intercooler is naar achteren gedrukt (Niet kapot), het ruitensproeireservoir is stuk (niet lek), het linker voorspatbord gedeukt en de binnenbumper krom..

 

heb nog wel een klusje dus :( :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Update:

Ondertussen heb ik wat onderdelen gescoord, namelijk een set koplampen en knipperlichten (tnx dflector), een frontplaat (nieuw immi € 60), binnenbumper (2e hands sloop € 30 ). Aangezien ik bezig ben een bumper in kleur uit Duitsland deze kant in te krijgen, moet ik nog even geduld hebben.

 

Mijn garage heeft aangegeven ongeveer een halve dag bezig te zijn met de verwisseling van het front en raad me niet aan er zelf aan te beginnen (snap ik natuurlijk wel, dan verdienen zij niets :) ), maar het lijkt me wel te doen als ik een brug + gereedschap huur, goed kijken wat je waar loshaalt en het nieuwe op dezelfde manier terugschroeven, alleen een leidraad met foto's zou wel handig zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden