Ga naar inhoud

mag een slotje op


Marcel van Es

Aanbevolen berichten

Oooo ik heb hem toch nog kunnen kopen het is de Festool RO 150 FEQ - PLUS een type zwaarder deze is 720 watt

Ik zag hem tekoop staan, gelijk gebeld en ben er naar toegegaan, en hem gelijk mee genomen, dat gebeurd me natuurlijk niet nog een keer, dat ie voor me neus weg gekocht wordt :shock::D

Ik plaats na schoonmaak van apparaat wel wat foto's, ben er super tevreden mee, nu heb ik alleen nog een beetje informatie nodig wat ik gebruiken moet, kwa spulletjes kussens pads enz...... :?:

De vorige was meen ik 520 watt voor de rest ziet deze er bijna het zelfde uit.

Voor informatie zie deze link

 

http://www.tooler.nl/productinfo/136-fe ... 0-feq-plus

 

riydsw.jpg

15q2ezn.jpg

t9gkmo.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prachtig dat het toch nog gelukt is Marcel, heel goed schoonmaken dat wel. Misschien een revisie annex schoon maakbeurtje bij Festool headoffice?

Ik ken wel iemand die je daarbij te hulp kan schieten. Stuur me eventueel maar een PM.

 

Hoi Johan

Bedankt voor het aanbod misschien wat later in het jaar. volgend jaar bedoel ik dan :mrgreen:

Nee nu even niet heb al genoeg uit geven moet alles nog kopen, wat ik nodig heb om te poetsen.

Machiene heb ik zelf al een beetje schoon gemaakt, het zal natuurluk wel mooi zijn, als die er weer bijna nieuw uit ziet.

Machine moet nog 2 jaar worden ik heb ook een nieuwe pad erbij zitten die op foto is een oude.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk niet dat dat een polijstpad is op de machine Marcel. Heb eerder het idee dat dat de backingplate is. De backingplate is de schijf met klittenband die op je machine zit en waar de de polijst of waxpads op bevestigt.

Hoi Johan

Dat klopt ook wat je zegt, ik heb een nieuwe ongebruikte schijf liggen idd met klitteband, waar je die dikke kussens van zo'n 5 cm op vast zet dmv klitteband.

Heb eerst eens een beetje schuurpapier besteld, moet nodig weer eens mijn zomer velgen gaan polijsten eens kijken hoe dat er uit komt te zien.

Heb besteld vellen van 150 mm rond speciaal voor het type wat ik heb van elk 10 stuks, korel 1000 - 1200 - 1500 - 2000 - 2500 - 3000

Het moet natuurlijk wel weer mooi worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden