Ga naar inhoud
  • 0

RNS 510, audio stukken skippen


DJ41

Vraag

Ik heb een RNS 510 met waarschijnlijk een oude firmware versie erop (B revisie). In de auto luister ik vaak mp3 mixen. Dit zijn audiobestanden met ongeveer een CD lengte. Nu mis ik heel erg de mogelijkheid om binnen die lange mp3 naar een ander stuk te skippen. Ik kan uiteraard wel de spoeloptie gebruiken, maar die gaat echt mega traag en dan zit ik soms minuten lang die knop in te houden. Wat dan nog vervelender is, is dat ik dan over een vluchtheuvel rij en mijn vinger dan van de knop afgaat en dan weer erop druk. Met als gevolg dat ik het volgende nummer krijg en weer opnieuw kan beginnen.

 

Kan iemand met een recente FW mij vertellen of dit nu mogelijk is? Ik heb wel changelogs gevonden, maar dit heb ik er niet specifiek bij zien staan. Ik denk dat het wel heel makkelijk te implementeren is, aangezien er al een balkje meeloopt met het nummer. Ze hoeven er enkel in te programmeren dat je hem aan kan raken om zo verder in het nummer te geraken.

 

Aangezien ik veel verhalen lees over problemen met updates (met name het leegtrekken van de accu), wil ik pas echt een poging gaan wagen als deze optie erop zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

de enige optie is dat je bij het schrijven (of maken van de mp3) je die pauzes er zelf tussen zet. met een goed audioprogramma moet dat wel lukken.

Het zijn dan wel geen echte pauzes (eerder referentiepunten) maar de mp3 lezer herkent dan die punten en dan is het ook mogelijk om door te scrollen naar die desbetreffende referentiepunten

Dacht zelf dat het bij Nero ook kon maar dat weet ik niet zo zeker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden