Ga naar inhoud

Voor onderhoud naar Duitsland ?


offshore

Aanbevolen berichten

Mijn bevindingen over Tieck in Twist:

 

De beurt (grote beurt en distributieriem en alles) zou komen op 925,- euro auto maandagmorgen heen gebracht, verliep allemaal soepel, zoun eind v.d. dag weer klaar zijn. Echter, om 2 uur een belletje dat er problemen waren met de remmerij en de stuurkogel/stang was niet goed. OF ze dit mochten vervangen, totale kostenplaatje zou komen op 1350 (slik) dus. Moet maar gebeuren, auto moet weer klaar :)

Dus gisteren om 5 uur de auto weer ophalen, ze waren nog bezig de auto af te ronden, kreeg netjes koffie aangeboden super :)

 

De prijs viel ook super mee, 1070 was de eindstand :) scheelt toch weer een aardig eind :)

 

Alleen stond het stuur niet recht :( als ik het stuur recht had (dus gewoon rechtdoor rijden) dan ging de auto naar rechts en de airbag zat er niet goed in...

Balen :(

 

Dus vanmorgen gelijk even heen geweest, werd gelijk voor me gefixed :) Dat de airbag er niet goed in zat kwam door een clipje die afgebroken was, deze hebben ze professorisch vast gezet :) (anders moesten ze onderdeel weer bestellen etc, had ik ook niet veel trek in) en nu is het ook goed :)

 

Eind goed al goed! Ben benieuwd hoe het gaat met APK maar verwacht dat hij dit met vlag en wimpel doorstaat :)

 

Volgende keer gaat m'n auto daar weer heen voor onderhoudt :)

 

Superplusje : auto netjes gewassen en helemaal stofgezogen van binnen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden