Nard Geplaatst 5 september, 2010 Rapporteer Geplaatst 5 september, 2010 Heeft er iemand ervaringen met Wheelpoint in Uden?
Dino-tjuh Geplaatst 5 september, 2010 Rapporteer Geplaatst 5 september, 2010 Zijn aardige gasten. kun je wel van op aan. Volgens mij rijden er best wel wat mensen hier op het forum rond met velgen van Wheelpoint.
Nard Geplaatst 5 september, 2010 Auteur Rapporteer Geplaatst 5 september, 2010 Zijn aardige gasten. kun je wel van op aan.Volgens mij rijden er best wel wat mensen hier op het forum rond met velgen van Wheelpoint. Maar de kwaliteit en service bij hun is dus goed? Joost, mag ik trouwens vragen waar jij de Chicago velgen hebt gekocht?
blastaway Geplaatst 5 september, 2010 Rapporteer Geplaatst 5 september, 2010 Prima! H?eb ik mijn winterset vandaan
Nard Geplaatst 5 september, 2010 Auteur Rapporteer Geplaatst 5 september, 2010 Prima!H?eb ik mijn winterset vandaan Hoi Sven, die waren heel mooi... heb ze immers mogen bewonderen....!
Dino-tjuh Geplaatst 5 september, 2010 Rapporteer Geplaatst 5 september, 2010 Zijn aardige gasten. kun je wel van op aan.Volgens mij rijden er best wel wat mensen hier op het forum rond met velgen van Wheelpoint. Maar de kwaliteit en service bij hun is dus goed? Joost, mag ik trouwens vragen waar jij de Chicago velgen hebt gekocht? Particulier komen uit Duitsland
nijmor Geplaatst 5 september, 2010 Rapporteer Geplaatst 5 september, 2010 Prima lui, heb ik ook mijn velgenset vandaan...
Maurice Geplaatst 8 september, 2010 Rapporteer Geplaatst 8 september, 2010 Idd prima service, heb er mijn new RS4 vandaan.
oholtman Geplaatst 8 september, 2010 Rapporteer Geplaatst 8 september, 2010 goede service ik heb er 2 jaar geleden een setje 2ehands wielen vandaan gehaald
miejac Geplaatst 21 september, 2010 Rapporteer Geplaatst 21 september, 2010 De mijne komen er ook vandaan, goede service en voor een mooie prijs
Aanbevolen berichten