Ga naar inhoud
  • 0

Bieg mod


Sallie

Vraag

Bieg mod lampen werken beide op 9volt batterij eenmaal aangesloten op de paars grijze + kabel en bruine/witte vlekjes - kabel werkt een groep van 5 leds niet de rest wel weerstand vervangen, maar zou in principe niet hoeven, want ze werken wel allemaal op 9 volt batterij

 

iemand een idee

 

gr. Sallie

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

dan zal het toch een probleem zijn in de aansluiting aangezien de unit volledig werkt met een 9V batterij.

als je getest hebt met 9V batterij, waren de weerstanden daar dan al op aangesloten ? ofwel is er bij het monteren en groep gewisseld van polariteit indien je geen rood/zwart aansluitdraden hebt gebruikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

nee heb 4 rode + draden aanelkaar verbonden met 680ohm weerstanden per rode draad

en de 4 zwarte draden bij elkaar verbonden. De zwarte draden heb ik aangesloten op de - draad van een luidsprekerkabel en de rode kabel aangesloten op

de + draad van de luidsprekerkabel dit nogmaals getest met batterij en ze werken allemaal.

 

Eenmaal aansluiten op de + en - van de bestaande achterverlichting werkt telkens een en dezelfde groep van 5 leds niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

het testen met een batterij is al gebeurd na inbouwen, de hoofdkabels + en - die naar de lampen lopen heb ik al eens getest op de batterij en de lampen werken volledig alleen als ik deze kabel verbind met de buitenste units werken ze niet aparte massa ook al geprobeerd, omdat de kentekenverlichting zijn eigen massa kabel heeft en de buitenste lichtunits ook maar tevergeefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

nee alleen de rechter, de linkerunit + en min zijn gekoppeld aan de + - van de rechterunit en doorgelusd naar een

+ en een min luidsprekerkabel ik ga morgen naar die laatste kijken misschien dat daar de kabels niet goed contact maken

omdat er veel kabels bijelkaar komen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nee geen amerikaanse units, heren het probleem is opgelost de rode + kabel van deze groep zat tussen de unit en de caroserie unit losgehaald en kabel vrij gemaakt de groep leds sprongen gelijk aan

 

dus heren dit kan ook gebeuren was lastig maar probleem opgelost

 

nog bedankt voor de reacties

 

groet Sallieboy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Nee geen amerikaanse units, heren het probleem is opgelost de rode + kabel van deze groep zat tussen de unit en de caroserie unit losgehaald en kabel vrij gemaakt de groep leds sprongen gelijk aan

 

dus heren dit kan ook gebeuren was lastig maar probleem opgelost

 

nog bedankt voor de reacties

 

groet Sallieboy

 

de + maakte dus massasluiting van die desbetreffende groep. De aanhouder wint ! lastige problemen maar je hebt het toch goed gekregen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Nee geen amerikaanse units, heren het probleem is opgelost de rode + kabel van deze groep zat tussen de unit en de caroserie unit losgehaald en kabel vrij gemaakt de groep leds sprongen gelijk aan

 

dus heren dit kan ook gebeuren was lastig maar probleem opgelost

 

nog bedankt voor de reacties

 

groet Sallieboy

 

 

zelfde probleem gehad :D is inderdaad eventjes zoeken.

 

daarna heb ik alle kabels mooi bij elkaar gestoken en aan unit vastgemaakt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vandaag aanpassingen laten doen door Pascal, super bedankt

-knippers voor op 30%

-coming home /leaving home op 30sec.

-automatisch sluiten ramen bij regen(sensor)

-gordel geluid uitgeschakeld

-ramen dicht met een druk op de knop

-buitenste middenstip voor de bieg mod uitgeschakeld remlicht werkend

 

met grote dank aan

 

Blokkie de VAG-COM legende

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Vandaag aanpassingen laten doen door Pascal, super bedankt

-knippers voor op 30%

-coming home /leaving home op 30sec.

-automatisch sluiten ramen bij regen(sensor)

-gordel geluid uitgeschakeld

-ramen dicht met een druk op de knop

-buitenste middenstip voor de bieg mod uitgeschakeld remlicht werkend

 

met grote dank aan

 

Blokkie de VAG-COM legende

 

Nermin ,graag gedaan hoor.

Nu ik zelf nog (Bieg mod)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ben een leek hierin, maar wat is een bieg?

Wat doet een coming home leaving home?

 

snuffel dit topic maar eens in --> http://www.vwpassat.nl/viewtopic.php?f=111&t=32252

 

coming home / leaving home is de lichten wat aanlaten tijdens het uitstappen van de wagen. dus als je thuis komt en het is donker en je legt de motor stil dan blijven de lichten nog een x aantal seconden aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hallo,

 

wie kan me doorverwijzen naar iemand die de bieg mod voor me kan doen?

 

dank u

 

 

A

 

Guyke hier die maakt ze wel op bestelling dacht ik, na d ombouw kan hij deze opsturen. en dat allemaal mits betaling van verzendingskosten en materiaal enz. maar daar zou je hem eens moeten voor PM'en

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden