Ga naar inhoud

ABT of R-line frontlip Passat 3C


Carpcore

Aanbevolen berichten

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Zo.....de originele ABT frontspoiler is een feit :P

 

zo, dat is snel !! En heb je daar werkelijk 480eur voor betaald of is dit via via verlopen :)

wacht nog steeds op bevestiging van Sam of hij zo een ABT replica op voorraad heeft en of deze naar me kan verzonden worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
@samn misschien hier dan eens wat prijzen neerzetten? Gaat m.i. veel beter werken...

 

goed idee, ik zal voor vw passat forum leden een speciale prijs maken zie hieronder.

 

 

1) R-Line Frontlip spoiler(geprimerd) 3C0805903B GRU, prijs 130,00

 

2) R-LineAchterbumper aanzet stuk (geprimerd) 3C9807433H, prijs 249

alleen voor SEDAN UITVOERING, NIET voor Variant

 

3) R-Line Sidesskirts (grundiert links) 3C0853855D,

R-Line Sidesskirts (grundiert rechts) 3C0853856D, prijs 299,95

 

4) R line kofferbak spoiler (geprimerd), 65 euro

alleen voor SEDAN UITVOERING, NIET voor Variant

 

totaal bodykit ( sedan) voor forum leden prijs 699

hierbij krijgen jullie de deurstrippen (4stks) GRATIS

 

voor meer vragen mag je me pb of mailen info@oemtuning.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
@samn misschien hier dan eens wat prijzen neerzetten? Gaat m.i. veel beter werken...

 

goed idee, ik zal voor vw passat forum leden een speciale prijs maken zie hieronder.

 

 

1) R-Line Frontlip spoiler(geprimerd) 3C0805903B GRU, prijs 130,00

 

2) R-LineAchterbumper aanzet stuk (geprimerd) 3C9807433H, prijs 249

alleen voor SEDAN UITVOERING, NIET voor Variant

 

3) R-Line Sidesskirts (grundiert links) 3C0853855D,

R-Line Sidesskirts (grundiert rechts) 3C0853856D, prijs 299,95

 

4) R line kofferbak spoiler (geprimerd), 65 euro

alleen voor SEDAN UITVOERING, NIET voor Variant

 

totaal bodykit ( sedan) voor forum leden prijs 699

hierbij krijgen jullie de deurstrippen (4stks) GRATIS

 

voor meer vragen mag je me pb of mailen info@oemtuning.nl

 

 

Zijn er ergens ook sets te krijgen voor de variant???

Link naar reactie
Delen op andere sites

is wel goedkoop.

Weet er iemand wat je ongeveer kwijt zou zijn om zo een abt lip te spuiten ?

 

ik heb mijn abt lip ook van bij Samn hier en heb er 100eur voor neergeteld om te laten spuiten (was nog wat werk aan omdat er wat putjes in het oppervlak zaten)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

Hallo heren ( en dames ) kan iemand mij uit de brand helpen. Ik zoek inderdaad zo'n abt spoiler voor mijn passat 3C. Ik had hem al van autostyle besteld. Alleen deze had een slechte pasvorm en moest met kit en schroeven op de betsaande gezet worden. Hoe zit dat met de ABT spoiler. Is dit een vervangende of moet hij ook over de orginele "geplakt" worden. Graag jullie ervaring en mening. Bvd René

Link naar reactie
Delen op andere sites

René,

De replica abt lip die ik van bij Samn vandaan heb zit vast met lipjes die in de originele bumper klikken. Dus niks kleven of plakken,gewoon inklikken .

 

Om de nieuwe lip te kunnen monteren moest de originele onderlip gedemonteerd worden, dus niet overkleven of iets dergelijks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

René,

De replica abt lip die ik van bij Samn vandaan heb zit vast met lipjes die in de originele bumper klikken. Dus niks kleven of plakken,gewoon inklikken .

 

Om de nieuwe lip te kunnen monteren moest de originele onderlip gedemonteerd worden, dus niet overkleven of iets dergelijks.

 

Dit ging dus om de ABT , versie ?? of om de R-Line? En die Samn is dat een particulier, of verkoopt hij meer van dir spul? Hebn je misschien een foto voor me?? Alvast bedankt weer

Link naar reactie
Delen op andere sites

is wel goedkoop.

Weet er iemand wat je ongeveer kwijt zou zijn om zo een abt lip te spuiten ?

 

ik heb mijn abt lip ook van bij Samn hier en heb er 100eur voor neergeteld om te laten spuiten (was nog wat werk aan omdat er wat putjes in het oppervlak zaten)

 

vraagje , de abt spoiler is dat , ouder eraf abt spoiler erop ?? Of moest je hem over de bestaande heen monteren ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

vraagje , de abt spoiler is dat , ouder eraf abt spoiler erop ?? Of moest je hem over de bestaande heen monteren ???

 

Ofwel heeft U mijn vorige post gemist ofwel niet goed gelezen

 

René,

De replica abt lip die ik van bij Samn vandaan heb zit vast met lipjes die in de originele bumper klikken. Dus niks kleven of plakken,gewoon inklikken .

 

Om de nieuwe lip te kunnen monteren moest de originele onderlip gedemonteerd worden, dus niet overkleven of iets dergelijks.

 

Samn is inderdaad de persoon van OEMtuning.nl en levert replica onderdelen waaronder de r-line kit en de abt front.

Sam heeft zelfs persoonlijk in dit topic (pagina 3 2de post bovenaan) gereageerd en heeft prijzen neergezet van zijn R-line onderdelen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Goeden middag heren,

 

Ja ik kan zowel de ABT als R line regelen, mbt de laatste heb ik veel geduld en uitlegd moeten geven qua levering.

 

De abt is erg mooi en material is echt super.

 

mochten jullie geinterseerd zijn in ABT of Rline, wellicht ik dan een groepsprijs kan maken

 

mvg sam

 

 

 

Hallo SAM , kun je mij een mail sturen met de prijs. Tevens wil ik graag weten of het eenvoudig de orginele spoiler verwijderen is en dan weer de ABT spoiler er onder klikt. Of moet deze over de spoiler verlijmt en/of geschroeft worden ???

Mail is : rene-simone@zonnet.nl , bvd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden