Ga naar inhoud

Einddemper aanpassing gedaan.


Em Drent

Aanbevolen berichten

Dag allen,

 

Afgelopen dagen de eindemper maar eens aangepast. Ik liep al een tijdje met het idee er iets aan te veranderen, maar wist niet precies hoe ik het wilde doen. Ik vind het jammer dat je bij de passat geen uitlaatjes zit die je tegenwoordig zo ongeveer bij alle auto ziet. 2 van die pijpjes die mooi naar beneden staan, aan beide kanten 1, of 2 aan 1 kant zoals bij de audi diesels.

 

Uiteindelijk gekozen voor 2 pijpjes aan in kant. Deze zijn gemaakt van rvs in de maat 3". Het was nog wel even lastig om de juiste hoek te bepalen, maar ook dat is gelukt.

 

Zie de foto's voor het resultaat. 'k ben er zelf wel erg tevreden over, en de buurman ( met dezelfde auto ) hield zich warm aanbevolen voor ook 2 pijpjes 8-)

 

Meer mensen die zoiets hebben gedaan?

 

gr., Martin

post-7765-1423824864,5965_thumb.jpg

post-7765-1423824864,6746_thumb.jpg

post-7765-1423824864,7215_thumb.jpg

post-7765-1423824864,7996_thumb.jpg

post-7765-1423824864,8621_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allen voor de leuke reacties. :)

 

Ik krijg buiten het forum ook geregeld de vraag van, hè hoort dat zo? Tja, je doet eens wat anders dan anderen. Het verraad dan wel het een en ander. Zo buurman "dikke uitlaat hoor" en verder nog iets veranderd? is dan de vraag. Ziet er wel snel uit krijg ik dan te horen :D

 

Er rijden hier in de buurt nogal wat passat's rond. Toch leuk om me zo te onderscheiden :P

 

gr.,Martin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Netjes gedaan hoor. Maakt dat nog wat uit voor de sound?

 

Thanks, en voor het geluid....geen verschil.

 

gr.,Martin

 

Kijk dat is mooi. Ik vind dat een auto moet "zoeven" Die bromketels die ik regelmatig hoor, dat is niet mijn ding.

En denk niet dat ik roomser ben dan de paus want mijn brommert heeft wél een bovenwettelijke sound, daar kan dat -herstel: moet dat- nou weer wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden