Ga naar inhoud

Gaat Volkswagen Alfa Romeo kopen?


B5TDI

Aanbevolen berichten

tja... waarom niet. ze hebben al eerder merken uit italië gekocht en ze zijn een succes nu. als VW alfa koopt komt er eindelijk kwaliteit in.

 

 

Ik vindt de huidige generatie vw's nou niet echt vol zitten met kwaliteit om heel eerlijk te zijn.

Als ik alleen al eens kijk hoeveel problemen er met de 3c zijn, hier een kraakje daar weer wat enz enz.

 

Alfa is daarintegen de laatste jaren wel met stappen vooruit gegaan qua kwaliteit, stonden voorheen bekend als vaste klant bij de werkplaats en dat is nu wel anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

alleen de 3c toch? vind het ook raar wat VW daar heeft gedaan echt iets wat niemand had verwacht vooral als je hier leest wat er allemaal is gebeurd. maar bijvoorbeeld de passat cc hoor je niemand over.

 

dus ik neem aan dat ze hebben geleerd van hun fouten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gister toevallig nog een gesprek gehad omtrent vw met de lokale vwboer hier, die wist me te vertellen dat er wat meer modellen van vw zijn met onodige problemen.

Idd de cc kwam niet in dat rijtje voor.

Echter heeft audi hetzelfde hoor, die zijn ook niet probleem vrij.

 

Maargoed waar techniek komt kijken, kan er wel eens wat mis gaan ik bedoel elk merk heeft wel zn problemen :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

mee eens, heb nu ook een 3bg en vind hem heerlijk. moet alleen maandag naar de garage om een paar dingen te laten vervangen.

 

links en rechtsvoor schokbreker

rechtsvoor draagarm onder

linksvoor aandrijfashoes

 

alles in totaal €600. hopelijk blijft het hierbij. de motor is verder in perfect conditie. daar ben ik wel heeeeer erg blij mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden