Ga naar inhoud

achterbumper spoilerlip 3BG Variant op 3B


snowdiver

Aanbevolen berichten

Hoi marc, het zou wel handig zijn als we weten om wat voor model passat(sedan of variant)het gaat.

Als ik kijk naar de naam 3b5 denk ik dat je bedoeld de 3bg of de b5.5?

Het wordt ook wel op prijs gesteld als je je even voorsteld in het "Ik ben...ik rij... topic

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh werkt het zo.

Wel goed. Ik ben sinds 3 jaar een redelijk tevreden passat rijder. Mijn Pasaatje zag het levenslicht in 2000 en kreeg een 2.3 motor van de fabriek mee. Het leuke is dat het ook nog een automaat is en gedeeltelijk met leer is uitgevoerd. Hij is zwart en rijdt op LPG. Het tellertje wijst sinds kort de 200.000 aan.

Ja ik zoek dus een lipje voor mijn achterbumper. Je weet wel inparkeren/paaltje iets te enthousiast kapute bumper. Oh ja tis een vaaariant uitvoering. Lekker ruim dus voor als ik er met nog wat genodigden mee op vakantie ga.

Hoop dat deze intro iets beter overkomt dan mijn eerste poging.

Groet Marc :?:embarassed:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Past wel, maar je moet er wel het e.e.a. voor ombouwen. Staat in de KB wel een stukje over volgens mij. De montagepunten op de spatborden zijn anders. (EDIT: gevonden viewtopic.php?f=155&t=30476)

Als je dan toch een losse lip koopt, kijk dan gelijk even naar de alternatieven, bijvoorbeeld een PDC-lip of een W8-lip. Ook daarover staat wel een verhaaltje in de KB. (EDIT: en nog een keer gevonden viewtopic.php?f=155&t=26710)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

dat zijn geen rubbers maar stootstrips...

 

3B9 807 791B B41 =links Satijnzwart(dus ruw en ongespoten zoals de onderlip) ca 22,50 eur

3B9 807 792B B41 =rechts Satijnzwart(dus ruw en ongespoten zoals de onderlip) ca 22,50 eur

 

3B9 807 791C GRU =links gegrond(dus glad en in de grondverf) ca 32,50 eur

3B9 807 792C GRU =rechts gegrond(dus glad en in de grondverf) ca 32,50 eur

 

3B9 807 459 2zz=links GRU/chroom(dus glad en in de grondverf met chroomstrip) ca 32,50 eur

3B9 807 460 2zz=rechts GRU/chroom(dus glad en in de grondverf met chroomstrip) ca 32,50 eur

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden