Ga naar inhoud

grote rechter buitenspiegel


Sander Wa Oars

Aanbevolen berichten

Hey mannen,

 

Ik vind het persoonlijk mooier om 2 even grote buitenspiegels op mijn auto te hebben.

Nu ben ik een beetje aan het sneupen hier en daar.

 

Je ziet/hoort veel van de engelse spiegels, alleen zit je daar ook met je dodehoekgedeelte (afbuigende gedeelte). Omdat die natuurlijk voor de rechtsgestuurde auto's zijn. Zou je daar een andere spiegel in kunnen zetten?

Anders zou ik eens moeten kijken of ik een setje buitenspiegels uit de USA kan vinden, deze zijn beide ook even groot.

 

En ik vraag mij af: Zijn alle buitenspiegels van de 3B (B5) en de 3BG (B5.5) gelijk? qua pasvorm, electrische verstelling en verwarming?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan ook die mk5 spiegels met geintergreerde knipperlichten kopen, ook electrisch en verwarmd.

Ook via ebay verkrijgbaar en passen nagenoeg goed, wel de draadjes van je zijknippers verlengen :wink:

 

 

 

En dan moet je ook de knippers uit de zijschermen halen, en als je het mooi wilt doen moet je ook nog andere zijschermen monteren.

 

 

Gaat dan wel prijzig worden, maar wel heel mooi natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan ook die mk5 spiegels met geintergreerde knipperlichten kopen, ook electrisch en verwarmd.

Ook via ebay verkrijgbaar en passen nagenoeg goed, wel de draadjes van je zijknippers verlengen :wink:

 

 

 

En dan moet je ook de knippers uit de zijschermen halen, en als je het mooi wilt doen moet je ook nog andere zijschermen monteren.

 

 

Gaat dan wel prijzig worden, maar wel heel mooi natuurlijk.

 

of deze monteren: http://www.ruudsvwshop.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=25&category_id=14&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=1

 

19504a3dcf3edc8f94addf3d25384e50.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan ook die mk5 spiegels met geintergreerde knipperlichten kopen, ook electrisch en verwarmd.

Ook via ebay verkrijgbaar en passen nagenoeg goed, wel de draadjes van je zijknippers verlengen :wink:

 

 

 

En dan moet je ook de knippers uit de zijschermen halen, en als je het mooi wilt doen moet je ook nog andere zijschermen monteren.

 

 

Gaat dan wel prijzig worden, maar wel heel mooi natuurlijk.

 

Waarom :?:

Heb ik ook niet gedaan met m'n 3B :)

Kunnen ze me nu iig goed zien als ik knipper.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan ook die mk5 spiegels met geintergreerde knipperlichten kopen, ook electrisch en verwarmd.

Ook via ebay verkrijgbaar en passen nagenoeg goed, wel de draadjes van je zijknippers verlengen :wink:

 

 

 

En dan moet je ook de knippers uit de zijschermen halen, en als je het mooi wilt doen moet je ook nog andere zijschermen monteren.

 

 

Gaat dan wel prijzig worden, maar wel heel mooi natuurlijk.

 

of deze monteren: http://www.ruudsvwshop.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=25&category_id=14&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=1

 

19504a3dcf3edc8f94addf3d25384e50.jpg

 

 

maar..... mijn auto is niet in wolfsburg gemaakt maar in emden.

 

 

of ben ik nu weer te miereneukerig??

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden