Ga naar inhoud

chromen randen voor deuren en bumperachter


Fopperr

Aanbevolen berichten

Weet een van jullie hoeveel de chromen lijsten/randen rondom kosten voor een 3c variant?

Ik bedoel niet de raamlijsten.

 

Kan ik btw de plastickappen rondom de knippers in de voorbumper van zwart naar de kleur van mijn auto spuiten? of kan ik beter andere kopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
Weet een van jullie hoeveel de chromen lijsten/randen rondom kosten voor een 3c variant?

Ik bedoel niet de raamlijsten.

 

Kan ik btw de plastickappen rondom de knippers in de voorbumper van zwart naar de kleur van mijn auto spuiten? of kan ik beter andere kopen?

 

bij de versies na 2006 (witte knippers) zijn de kappen rondom de knippers al in koetswerkkleur, dus volgens mij wel in kleur van de wagen te spuiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijkend naar je auto, zou ik het juist niet doen...chroom staat hem niet. Anders kan je je huidige auto beter inruilen voor een 3C in highline uitvoering. Scheelt je mi geld en heb je gelijk wat je wilt.

 

 

Dat is juist de reden waarom ik dit niet doe. Heb mezelf voorgenomen bij de aanschaf van een volgende wagen, wat binnen nu en 2 jaar alweer plaats zal vinden, niet de Nederlander ga uithangen. Gebruikt zijn de duurdere versies iets duurder, maar om al die extra opties achteraf in te bouwen, kost je nog veel meer.

 

Maar je hebt dus volledig gelijk. De raamlijsten zijn errug duur, dus dat is niet interessant om te gaan vervangen en daarom de deurlijsten dus ook niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet een van jullie hoeveel de chromen lijsten/randen rondom kosten voor een 3c variant?

Ik bedoel niet de raamlijsten.

 

Kan ik btw de plastickappen rondom de knippers in de voorbumper van zwart naar de kleur van mijn auto spuiten? of kan ik beter andere kopen?

 

bij de versies na 2006 (witte knippers) zijn de kappen rondom de knippers al in koetswerkkleur, dus volgens mij wel in kleur van de wagen te spuiten.

 

 

Dat komt er binnenkort aan.

 

Ben ook nog opzoek naar een gebruikte highline grill of de losse strips voor in een standaard grill. ALs iemand iets weet?!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had deze van in pro --> http://www.in-pro.de/cms/front_content.php?pid=673

goede kwaliteit chroom, maar na mijn ongeval is er via de verzekering een highlin grille erin gezet. maar de onderste zitten er nog altijd !

Dus je kan een pakket kopen voor de bovenste grille maar er is ook een pakket voor de onderste grille

http://www.in-pro.de/cms/front_content.php?pid=682

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kende die chrome lijsten voor de onderkant nog niet. Natuurlijk gelijk eea bekeken op internet. Word er altijd zo hebberig van :lol: . 79 euro voor In.Pro (idd goede kwaliteit getuige de door mij aangeschafte spiegelkappen), maar ik vind de prijs wat hoog voor 3 kleine stukjes lijstwerk. Heb op ebay gekeken en incl. verzending nog geen 18 euro (incl 3M bevestigingsmateriaal). Alle recensies zijn lovend. Gelijk besteld :roll: . Ik laat het weten wat mijn kwaliteitsindruk is/fotootje plaatsen.

 

Dit is het adres op ebay:

http://cgi.ebay.nl/VW-Passat-3C-B6-Chro ... beh%C3%B6r

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kende die chrome lijsten voor de onderkant nog niet. Natuurlijk gelijk eea bekeken op internet. Word er altijd zo hebberig van :lol: . 79 euro voor In.Pro (idd goede kwaliteit getuige de door mij aangeschafte spiegelkappen), maar ik vind de prijs wat hoog voor 3 kleine stukjes lijstwerk. Heb op ebay gekeken en incl. verzending nog geen 18 euro (incl 3M bevestigingsmateriaal). Alle recensies zijn lovend. Gelijk besteld :roll: . Ik laat het weten wat mijn kwaliteitsindruk is/fotootje plaatsen.

 

Dit is het adres op ebay:

http://cgi.ebay.nl/VW-Passat-3C-B6-Chro ... beh%C3%B6r

 

scheelt ook weer wat euro's, en op diezelfde link zijn er ook lijstjes voor de mistlichtgrilles te krijgen, die kende ik dan weer niet. Niet dat ik ze zelf zou kopen omdat ik het wat teveel vind dan. Maar de onderste lijsten zijn zeker een meerwaarde vind ik zelf.

Is maar een klein detail maar het heeft toch veel effect op de front.

Link naar reactie
Delen op andere sites

en...het houdt ons van de straat...eeeuh bij wijze van spreken dan... :wink:

 

Zag ook nog chrome delen voor verticale stijlen:

http://cgi.ebay.nl/VW-Passat-B6-3C-Chro ... beh%C3%B6r

 

Zullen dan toch maar 5 minuten van de straat af zijn want langer dan dat duurt het niet om die lijsten te monteren.

Die vertikale had ik ook nog niet gezien maar vind het dan toch ook weer teveel worden.

Maar lijkt dan wel goed op een audi all-road grille

Enkel lijsten boven en onder en de rest origineel laten is volgens mij het meest stijlvolle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Horizontale chrome strips geplaatst op onderste grill.

 

nou, die zijn snel aangekomen die strips ! zijn maar 3 strips maar ze maken toch heel wat verschil vind ik zelf.

Ziet er goed uit hé ! is zeker een meerwaarde voor het frontaanzicht !

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden