Ga naar inhoud
  • 0

terugvallen toeren / momentum


allseth

Vraag

Mijn 2.3 V5 heeft het volgende:

 

Als ik een vaste snelheid heb in rustige toeren en ik laat mijn gas iets los dan valt meteen de soepele draai weg...lastig te omschrijven..als ik weer gas bij geef dan is het weer nieuw zoeken naar het momentum waar ik in zat. Dus het cruisen is niet optimaal, lekker rijden maar heel erg nauwkeurig koppelen ander dan heb je iedere keer dat optrekgevoel.

Het gaat dus om het volgende (proberen duidelijker te zijn nu) als ik in zijn vier een fijne snelheid heb en ik laat even mijn gas iets opkomen (dus normaliter zonder koppeling) omdat ik zie dat een auto voor me afremd, dan is meteen mijn hele toerenbereik weg zoadt ik dus met koppeling en gat weer op snelhedi moet komen (terwijl ik nog snel genoeg ga en eigenlijk mijn gas weer wil kunnen oppakken waar ik was. De toeren vallen dus eigenlijk gewoon te snel weg als ik gas wat terugneem. Ook is de wagen bij een koude start wat te hoog in de toeren zoadt hij wat gaat loeien als ik bij het afrijden van de oprit moet koppelemn, is dit omlaag af te stellen of start hij dan niet meer?

 

Mijn auto verstand houd op bij wat ik mooi vind dus please be kind....

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden