Ga naar inhoud
  • 0

Aanschaf (merk) inbouw radio met BT/MFD voor Passat 3C


us1111

Vraag

Na iets meer dan een half jaar gebruik, heeft mijn aftermarket China DVD/GPS het begeven :cry: . Ik heb veel plezier van het ding gehad, maar hij is nu toch (na 1 reparatie) zo dood als een pier.. Erg jammer!

 

Van het "Chinese" avontuur ben ik volkomen genezen en ik wil dan ook een nieuwe merk radio aanschaffen met normale garantie en zekerheid van een merk.

 

Nu zijn mijn eisen aan zo'n radio ondertussen wat veranderd en is het budget niet al te hoog. Navigatie is bijvoorbeeld niet meer van toepassing, dat doe ik net zo goed op mijn telefoon waar de kaarten altijd actueel zijn en waarover ik ook mobiel of in een leenauto kan beschikken.

 

Wat ik dus zoek is een goede radio met de volgende eigenschappen:

 

- Inbouw gereed voor een Passat 3c (Sedan 2009) of in ieder geval zonder al teveel problemen in te bouwen

- Bleutooth carkit met

- Bleutooth audio streaming (voor muziek vanaf mijn telefoon)

- Stuurwielbediening zou erg mooi meegenomen zijn

- MFD zou erg mooi meegenomen zijn

 

Ik heb al gekeken naar een RCD510, maar die is nog vrij duur en daar zit geen bluetooth standaard op. Ook vond ik de Blaupunkt Jersey MP68 erg mooi, maar daarvan weet ik niet of hij wel mooi is in te bouwen in de 3C (en MFD/Stuurbediening is volgens mij ook niet ter sprake). Eigenlijk zoek ik een uitgebreide RNS310 (die ik heb liggen overigens, dus dat wordt weer even behelpen :()

 

Weet iemand nog een perfecte bleutooth radio voor een 3C?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
tja, het is wel chinees..... de RNS510 look a like ??

ik heb nu ook een chineesje in mijn dash zitten en die doet het toch al een tijdje zonder problemen ( nooit geen probleem gehad )

 

Nooit meer chinees.. Garantie is uitermate slecht en eigenlijk de kwaliteit ook. Zo'n ding krijg ik overigens niet eens meer budget voor van de baas (lees mijn vrouw) :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hallo Jan

 

dat systeem op de foto is ieg ingeschroefd geweest en dus gebruikt.

 

grt

 

Jeroen

 

als deze idd ingeschroefd is geweest en dus gebruikt is nog eens de grote kans dat deze gejat is :angry:

 

maar je weet het nooit ik beschuldig niemand. :angel:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden