Ga naar inhoud
  • 0

Aaah Velgen krom!


patjev5

Vraag

Hallo hallo,

 

Dat heb ik weer. Rij ik op 30-1 j.l. bij ons in zeewolde richting mijn ouders, moest ik de laatste bocht nemen om bij me ouders in de de straat te komen, maarja zoals jullie weten hebben we een heerlijk winterweer gehad, en ja hoor, ik stuur in en glij zo door met me de auto tegen de stoeprand :evil: Direct gekeken of ik geen schade had aan de velgen, maar zag zo niks.

 

Op een gegeven moment reden we een dag later over de grote weg heen waar je dus wat harder kan,en voelde een behoorlijke trilling in me stuur, dus wegens tijd gebrek de auto 2 weken geleden naar Profile bebracht om die jongens is even te laten kijken wat er aan de hand was. Was eigenlijk in de veronderstelling dat het een kwestie zou zijn van balanceren, misschien door de klap een loodje verloren. Helaas helaas, kreeg die dag een telefoontje van Profile met het nieuws dat ik twee kromme velgen heb en een bult op de wang van de band.....arggggh kosten? € 500euro, :(:(

Velgen moesten gericht worden en de linkervoorband moest worden vervangen.

 

Nu komt het leukste van alles.

Ik vroeg aan die jongens om ook is even te horen aan het bedrijf die mijn velgen ging richten wat het evt zou kosten om de velgen direct helemaal op te knappen (had hellaas stoeprand schade) Die gasten vroegen 180euro voor het spuiten PER velg! :shock::shock:

Dat dus maar niet laten doen. Goed, velgen waren er Dinsdag en zouden Dondersdag weer klaar zijn, ik Donderdag bellen hoelaat ik de velg kon halen. Ehm, niet er is een miscommunicatie geweest, ze hebben bij de het bedrijf al 1 van de velg gespoten en wel... kosten waren voor hun! Kijk dat is mooi, 1 gloed nieuwe velg :D:D Maargoed die had ik pas maandag, dat was dan niet anders.

 

Nu was het dus maandag dus mijn vrouw ging naar profile om de velgen er weer onder te laten zetten. Daarna kwam ze naar mijn werk om het me ff te laten zien hoe die ene velg was geworden. Erg mooi, netjes gespoten etc. Maar nu die andere.... wel *&%*_#$&*%^& :evil::evil: . Die velg was compleet vern**kt. Schuur sporen rond om en de lak was compleet gebarsten. Ik wit heet naar Profile en daar een partij stennis staan schoppen, werdt door verwezen naar het bedrijf die de velgen hadden gericht, en daar ook de boel laten zien. Kreeg eerst te horen "ja meneer, maar dat kan hier niet gebeurt zijn".... ik die vent net niet aan ze stropdas mee naar buiten getrokken, en is ff laten zien wat er was gebeurt, en hem op ze hart gedrukt dat die velg niet op deze manier bij hem is te recht gekomen, en hem de schuurplekken laten zien.... Ooow ze hebben dus toch met schuurpapier erin gezeten. Wat dus toch??? en dan zo de velg terug geven??? Ik heb em even netjes verteld dat die velg ook maar gerepareerd moets worden, maar ik geen cent ging betalen. Gelukkig voor hem was die het met me eens. dus....

 

Al met al, hebben ze dus ook die velg compleet gespoten. Dus heb nu weer 2 gloednieuwe velgen voor op :lol:

 

Was me een verhaal wel dacht ik zo. Bedankt voor jullie geduld :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden