Ga naar inhoud
  • 0

Hoe demonteer ik de orginele radio (enkel din)?


Bouma850

Vraag

Goedenavond,

 

Ik wil een carkit inbouwen maar wil zonder veel gedoe de radio uithalen om daar de massa en mute kabel weg te trekken. Ik ben alleen benieuwd of ik de climate moet verwijderen om ook de orginele radio te verwijderen.

Alvast bedankt.

Het is dus een enkel din (zit onder de clima).

Alvast bedankt.

Arend

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hallo Arend

 

Wat voor auto heb je en wat voor radio gaat het om?

Meestal heb je 2 aparte sleuteltjes nodig die je in het apparaat steekt waarna de radio losklikt.

 

Let op: veel radios hebben een radio code. Als je de radio los hebt en je de stroom eraf hebt gehaald is het mogelijk dat je je code opnieuw moet invoeren.

 

mvg

 

Jeroen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hallo Jeroen,

 

Auto is een passat 3bg en radio is volgens mij de vw Gamma radio. Zitten geen uitsparingen om eventueel pennen in te steken (overigens heb ik deze ook niet bij de auto gekregen). Maar goed volgens mij moet de clima unit eruit om erbij te komen.

 

Had eigenlijk gehoopt dat het met van die pennen of iets dergelijks zou moeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Radio's

Radio uit- en inbouwen 05-'98 >

Aanwijzing:

 

Vóór het uitbouwen van de radio eerst de antidiefstalcode bij de klant opvragen. Als de radio wordt vervangen, moet beslist de antidiefstalcode worden geactiveerd => blz. 91-41. De nieuwe code moet aan de klant worden meegedeeld.

 

Benodigde speciale gereedschappen, apparaten en hulpmiddelen

 

◆ 3316 ontgrendelingssleutels voor radio

Dit gereedschap bestaat uit twee gelijke onderdelen.

rupogg.png

Uitbouwen:

‒ → Ontgrendelingsgereedschap voor radio 3316 in de ontgrendelingssleuven steken -pijlen- totdat deze vastklikken.

33a9obq.png

 

Radio aan de "ogen" van het gereedschap uit het dashboard trekken.

Aanwijzingen:

 

◆ De ontgrendelingssleutels voor radio 3316 mogen daarbij niet opzij worden gedrukt of gekanteld.

◆ Voor het losmaken van het ontgrendelingsgereedschap de blokkeringsnokken aan de zijkant van de radio naar binnen drukken.

jggpvn.png

 

Inbouwen:

 

 

‒ Stekerverbinding op radio aansluiten.

‒ Radio recht in dashboard schuiven tot deze in het inbouwframe vastklikt.

‒ Controleer de codering van de radio en codeer de radio zo nodig opnieuw, onderdelen aanpassen radio,

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden